PENNY: Sztárszereplő és magyar gazdák a legújabb reklámfilmben

Hírek

A Penny Magyarország szeptember 4-én indítja el legújabb imázskampányát, amelyben a hazai termékek kerülnek a középpontba. A kampány egyik főszereplője ismét Csonka András, akinek közreműködésével látványos reklámfilm enged bepillantást a gazdaságokba és mutatja be az üzletlánc elkötelezettségét a magyar agrárium és a pénztárcabarát árak mellett.

 

A kapcsolódó TV reklám központi üzenete, hogy a magyar gazdák szállítják a friss termékeket a Penny polcaira, majd a vásárlók asztalára, ezáltal támogatva a hazai gazdaságot és elősegítve a rövidebb ellátási láncot.

A reklámfilm különleges szereplőkkel és látványos képi világgal mutatja be, hogy a Penny diszkontokban a kiváló minőségű hazai élelmiszerek mindössze egy karnyújtásnyira vannak a vásárlóktól. A kampány arcaként ismét Csonka András tűnik fel, aki hazai ízek és alapanyagok mellett a pénztárcabarát, azaz “PICI” árakra is felhívja a figyelmet.

„Fontos számunkra, hogy vásárlóinknak ne csak minőségi, hanem hazai forrásból származó, fenntartható módon előállított termékeket kínáljunk. Büszkék vagyunk arra, hogy egy ilyen inspiráló kampányon dolgozhattunk, amely nemcsak a magyar gazdák munkáját mutatja be, hanem a vásárlóinkat is arra ösztönzi, hogy hazai termékeket válasszanak” – mondta el Varga Noémi, a PENNY Magyarország stratégiai marketing osztályvezetője.

A kampány során a Penny üzenetei a televízióban, POS anyagokon, OOH felületeken és online platformokon is feltűnnek. A cél, hogy minél szélesebb körben elérjék a vásárlókat, és felhívják a figyelmet a hazai termékek választásának fontosságára.

 

Fotó: Penny

 

SOCIAL MEDIA