A PFR Group, Magyarország vezető influenszer marketing ügynöksége tulajdonrészt vásárolt a Red Lemon Mediában, amely a hazai PR-piac meghatározó szereplője. Így a két cég mostantól stratégiai partnerként folytatja működését a hazai és nemzetközi piacon.
A kommunikációs iparág digitális átalakulásával, a médiafogyasztási szokások alapvető változásával az influenszerek szerepe megkerülhetetlenné vált a fiatal generációk elérésében. Mindkét ügynökség dinamikus növekedést mutatott saját területén az elmúlt években, így a széles körű celebritás-, influenszer-, tartalomgyártó-portfóliók hatékony működésének optimalizálása, a PR-, kommunikációs szolgáltatások kiterjesztése és magasabb szintre emelése, valamint a nemzetközi terjeszkedés közös víziója vezette a feleket a tranzakcióhoz.
„A kommunikációs világ digitális univerzumában ma már elképzelhetetlen, hogy a márkák az influenszerek nélkül szólítsák meg a fogyasztókat. Számunkra kiemelten fontos, hogy valamennyi ügyfelünknek személyre szabott megoldásokat kínáljunk, így a partnerségünknek köszönhetően kibővült szolgáltatási körrel megkerülhetetlen szereplővé válunk az integrált kommunikációs piacon” – mondta el Csiszár Gergő, a PFR Group ügyvezetője.
„Mindig keressük azokat a lehetőségeket, amelyek a folyamatos fejlődést és lendületet biztosítják működésünkben. Az AI és az innovatív digitális megoldások alapjaiban formálták át a PR világát, ez a partnerség pedig újabb szintre emeli szolgáltatásaink palettáját. A cégeink közötti szinergiák, valamint az erősségeink kihasználása és a hazai influenszer marketingben így betöltött vezető szerepünk nagyon ígéretes közös utat mutatnak” – tette hozzá Hajagos Rita, a Red Lemon Media managing partnere.
