Színházi marketingdíj született

Hírek

A legkreatívabb színházi marketingeszközök megtalálására a Magyar Teátrumi Társaság „Színházat vegyenek!” néven alapított díjat.

Nevezni idén hat pályázati kategóriában lehet:

  • Az évad legjobb színházi plakátja
  • Az évad legjobb színházi nyomtatott kiadványa
  • Az évad legjobb színházi weboldala
  • Az évad legjobb színházi közösségi oldala
  • Az évad legjobb színházi széke
  • Az évad legjobb színházi büféje

A díjakért minden magyar nyelven játszó színház, színházi társulat vagy színházi előadásokat befogadó intézmény indulhat. A nevezéseket regisztráció után ezen a weboldalon keresztül lehet feltölteni 2017. május 21. éjfélig. Kategóriánként 1 pályamű feltöltése lehetséges.

A szavazás május 22-én indul, és május 28-án 12.00 óráig tart. Szavazni csak azok tudnak, akik legalább egy kategóriában indultak a pályázaton, saját nevezésekre szavazni nem lehet.

Holtverseny esetén – egy kategóriában szavazatszám egyezés – az nyer, aki több kategóriában nyújtott be jelölést. Ha még így is fent áll a holtverseny, akkor a pályázatot kiíró Magyar Teátrumi Társaság hattagú zsűrije, a Színházba mentem! kampány arcai – Rúzsa Magdolna, Varga Kata, Kovács András Péter, Kiss Gergely, Kristóf Krisztián, Lackfi János – döntenek.

Minden kategóriagyőztes nyereménye egy-egy 150 000 forint értékű Facebook kampány. A nyereményt a színház az általa meghatározott időszakú és témájú kampánycélra fordíthatja, melynek lebonyolítása a Magyar Teátrumi Társasággal egyeztetve történik.

A nyertesek továbbá közösen részt vesznek egy kétnapos színházi marketing műhely képzésen. A képzés célja, hogy a nyertes színházak saját intézményükre szabottan kapjanak a mindennapi gyakorlatukba beépíthető hasznos, gyakorlati tudást.

A díjakat 2017. június 8-án a Színházat vegyenek! marketingkonferencián adják át.

SOCIAL MEDIA