Személyre szabott tanácsadás a dm-ben – egyenesen a márkanagykövetektől!

Hírek Kiemelt

Garnier Meet&Greet eseményre invitálta a vásárlóit a dm június 18-án délután. Az Allee dm üzletében megrendezett közönségtalálkozón mindenki megtalálhatta a bőréhez és hajához leginkább illő termékeket. Iszak Eszti és Rubint Rella, a márka nagykövetei segítették az érdeklődőket eligazodni az innovatív szépségápolási termékek világában.

Közönségtalálkozó és termékbemutató várta az érdeklődőket az Allee dm üzletében, ahol a Garnier C vitaminos arcápolóival és Fructis termékeivel ismerkedhettek meg közelebbről az üzletbe betérők. A vásárlók számára fontos, hogy megtalálják a bőrükhöz és a hajtípusokhoz leginkább illő termékeket, ebben most a márka nagykövetei is segítették őket: Iszak Eszti és Rubint Rella meséltek a tapasztalataikról és az innovatív márkáról, amely olyan termékeket kínál, amelyeket a természet ihlet és gazdagít. A közönségtalálkozó alkalmából az active beauty törzsvásárlókat 25X-ös pontpromócióval várta a dm az üzletekben és a dm Online Shopban.

A rendezvény szervezesen illeszkedett a dm idei évének mottójához: „Érezd az inspiráció erejét”! A drogéria 2022-es évét áthatják az impulzusok, amelyekből ihletet meríthetnek a vásárlók. Nyáron a természet adta inspirációs források kerülnek a középpontba, a szortimenteben is kiemelt figyelmet kapnak a természetes hatóanyagokat tartalmazó termékek és a környezetbarát megoldások. A fenntarthatóság leginkább a szortimenten keresztül érzékelhető, folyamatosan bővül azon termékek köre, amelyek alternatívát jelentenek a vásárlóknak, hogy tudatosabb döntéseket hozhassanak.

A közönségtalálkozó jó alkalmat adott arra, hogy a vásárlók első kézből kapjanak élményalapú információkat a Garnier márkáról, amely almárkáin – mint például a Fructis, Botanic Therapy, Garnier Bio, Ambre Solaire, Olia és Color Naturals – keresztül felel meg a széles vásárlói igényeknek. A termékek közül most többet ki is próbálhattak az érdeklődők. A Garnier márka folyamatosan igyekszik csökkenteni a csomagolások környezeti lábnyomát, valamint javítani a formulák ökológiai profilját és biológiai lebonthatóságát. 2021-ben a Garnier megkapta a Cruelty Free International pecsétjét a Leaping Bunny program keretében, azaz a márka összes terméke világszerte hivatalosan is állatkísérlet-mentes.

A dm számára a személyes tanácsadás kiemelten fontos, emellett egyre bővíti azon csatornák számát, ahol vásárlóit minőségi, hiteles tartalmakkal tudja segíteni a mindennapi szépségápolás területén. Az active beauty print és online magazinok mellett töretlenül fejlődik a Terméktesztelők Facebook csoport is.

A drogéria innovatív megoldásokkal segíti, hogy mindenki a saját igényeinek és kényelmi szempontjainak megfelelően jusson hozzá a kívánt információkhoz. Kiszolgálják a hagyományos, személyes tanácsadást igénylő vásárlókat, miközben a technikai újítások révén a digitális megoldásokra fogékony közönségnek is maximális vásárlói élményt nyújtanak.

 

SOCIAL MEDIA