Személyi változások a BMW hazai kommunikációs csapatában

Karrier

Október 1-jétől Salgó András veszi át a vállalati kommunikációs feladatok vezetését a BMW Magyarországnál, az eddigi szóvivő, Jávor Dániel a jövőben a MINI márka magyarországi irányításáért lesz felelős.

Salgó András (37) a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karán szerezte diplomáját marketing szakon és 2002 óta foglalkozik autóipari kommunikációval, illetve kereskedelemmel. A General Motors Chevrolet, Cadillac és Corvette márkáival marketingesként, a Porsche Hungaria Audi divíziójánál értékesítési területen szerzett tapasztalatot. Az Opel márkánál előbb a regionális üzletfejlesztésért, majd az utóbbi négy évben a balti államok és egyéb feltörekvő piacok sajtókommunikációjáért volt felelős.

Jávor Dániel (34) 2007 óta látta el a BMW Group Magyarország vállalati kommunikációs vezetői feladatait. Októbertől, egy újonnan létrehozott pozícióban, mint MINI menedzser, a brit prémium márka magyarországi sikeréért lesz felelős, így többek között az ő feladata lesz az értékesítési és marketing feladatok menedzselése a magyar piacon.

Jávor Dániel

SOCIAL MEDIA