Négy kampányát is támogatta ezzel az eszközzel a márkatulajdonos az év második felében.
A Dove márkán dolgozott először az Unilever a trnd-vel, ezt az év második felében további négy aktivitás követte. A Gabi popsiápoló, a Baba mélyhidratáló testápoló, a Dove Youthful Vitality hajápoló termékcsalád és az új Zendium fogkrém kampányának képezte részét szájreklám (word-of-mouth).
Blaumann Debóra, a Dove hajápolás márkamenedzsere elmondta: „A Dove Advanced Hair Series új termékcsaládja a Youthful Vitality az idősödő haj problémáira nyújt megoldást a fogyasztóknak, emiatt mi kifejezetten olyan 40 év feletti hölgyekkel szerettük volna megismertetni és kipróbáltatni a termékeinket, akik már a saját hajukon is érzik ezeket a problémákat. A megszokott platformokon nehezen alkalmazható olyan precíz targetálási metódus, amivel kifejezetten csak az ilyen problémával küzdő nőket el tudnánk érni, ezért a kampányban használt hólabda módszer nagyon jól kiegészítette a szélesebb célközönséget targetáló médiamix elemeit.”