Streetwear-együttműködésben a Louis Vuitton

Hírek

A francia luxus-divatház a meghatározó New York-i Supreme márkával közös minikollekciót mutat be.

A kilencvenes években alapított Supreme „deszkás” márka mára globális divatipari jelenséggé vált. A fiatalok körében egyre inkább összemosódik a határ a luxus és az utcai ruhadarabok között, ezt bizonyítják a Supreme eddigi együttműködései is olyan márkákkal, mint a Comme des Garçons, az Aquascutum vagy az Undercover. A Louis Vuitton logója azonban eddig csak gerilla-formában kerülhetett fel a márka termékeire – jogi eljárásokat generálva.

Kim Jones, a Louis Vuitton férfiruházat művészeti igazgatója szerint viszont a két márka grafikai világa jól kiegészíti egymást, egyfajta pop-art-os végeredményt hozva létre. A márka 2017-es őszi-téli kollekcióját egyébként is New York inspirálta, így adta magát a közös kollekció, amely többek között denim és camouflage dzsekikből, valamint hatféle táskából áll. Az új darabok a Párizsi Divathéten mutatkoznak be.

(Forrás: WWD)

SOCIAL MEDIA