A foodora már több éve szerteágazó hirdetési lehetőségeket kínál saját felületein, amelyen keresztül számos tulajdonság alapján targetálható a megrendelői bázisuk. Az ételkiszállítási platformon a már megszokott éttermi partnerek kiemelésére szolgáló rendszereket két éve bővítették ki a foodora ads szolgáltatással, amellyel az applikáció rendeléskövető felületén is el lehet helyezni statikus és mozgóképes hirdetéseket.
„Globális tech cégként folyamatosan fejlesztjük az üzleti modellünket, ezért két éve túlléptünk a csak az éttermi partnereknek kínált kiemeléseken. Büszkék vagyunk rá, hogy a foodora ads-ben már Magyarországon is olyan visszatérő partnerek látják meg a lehetőséget, mint a Coca-Cola, a Mastercard vagy a Disney. A rendeléskövető felületünkön elhelyezett hirdetésekkel egy jól körülhatárolható helyzetben találkozik a fogyasztó, így hatékony eszköz specifikus termékek vagy üzenetek átadására. A felületen eltöltött idő során a felhasználók figyelme aktív, és az online költésre affinis célközönség nagyobb arányban konvertál, mint aki tartalom fogyasztás céljából látogat egy felületet. A foodora ads remek példája annak, hogy az online kereskedelmi platformok, mint hirdetési felületek, segítik a modell profitabilitását, és a core funkció mellett olyan értékes eszközt tudunk üzleti partnereink kezébe adni, amely az ő hatékonyságukat és elérésüket is növeli” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora marketingvezetője.
Több mint ezer településen foodorázhatnak már a magyarok
A hirdetési lehetőséggel pedig a felhasználók széles köre érhető el. A foodora platformja Magyarországon például több mint ezer településen érhető el. A foodora saját boltjaiból, a foodora marketekből pedig 5 városban szállítja házhoz a bevásárlást. A foodora Delivery Hero hálózat tagja, amely a világ legnagyobb digitális gyorskereskedelmi platformjaként működik. A foodora kiszállítási szolgáltatása Európa hét országában (Ausztriában, Csehországban, Dániában, Magyarországon, Finnországban, Norvégiában, Svédországban) viszi házhoz a szabadságot azáltal, hogy időt spórol a megrendelőknek olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számukra – írják.