Ügyféloldalról érkezik az új vezető, aki a Vodafone-nál, a Budapest Banknál és a Sberbanknál töltött be vezető pozíciókat márkaépítés, marketing és kommunikációs területeken.
Idén áprilistól Nád-Kántor Marianna újonnan létrehozott pozícióban, stratégiai igazgatóként csatlakozott a Brightlyhoz. A szakember 18 éve dolgozik a kommunikációs szakmában. A főiskolát PR-kommunikáció szakon végezte, majd Management Studies közgazdasági diplomát és mesteri fokozatot szerzett nemzetközi marketing szakon a Buckinghamshire New University budapesti képzésének keretében.
Több multinacionális vállalatnál töltött be vezető pozíciót a PR- és marketingkommunikáció számos területén. Öt évig dolgozott a Vodafone-nál, ahol részt vállalt a márka bevezetésében és a vállalati B2B-kommunikáció elindításában, ezt követően nyolc éven keresztül márkastratégiai és marketingkommunikációs vezetőként tevékenykedett a Budapest Banknál, ahol többek közt a Budapest Bank rebrandingje és a máig emlékezetes „Köszönjük, Emese!” kommunikációs platform fűződik a nevéhez. A Sberbank marketing, PR és digitális igazgatójaként főképp a lakossági üzletág piacrészesedésének növelését célzó termékbevezetések kommunikációjának tervezését és megvalósítását irányította.
Fő szakterülete a márkázás, arculatépítés, kommunikációs stratégiatervezés, újmárka-bevezetés. Hitvallása szerint company stylistként segíti a vállalatokat és üzleti partnereit a cégekhez leginkább illő kommunikációs stílus és hangvétel megtalálásában. „A stílus maga az ember, tartja a mondás, de ez ugyanúgy igaz a vállalatok, márkák esetében is. Megtalálni egyéni stílusunkat, a hozzánk leginkább illő megjelenést, életvitelt nem egyszerű feladat. Egy márkának is meg kell találnia azt a hangvételt, sajátságos stílust, amin kommunikál a külvilággal, úgy, hogy az vonzó és hiteles legyen. A vonzó képnek nemcsak az első benyomásig kell kitartania, hanem a márkaélményben is vissza kell tükröződnie, hiszen anélkül nehéz lenne lojális, márkahű ügyfeleket magunkénak tudni. Minden sikeres vagy sikerre törő márka hosszú távú célja ez kell, hogy legyen és én szeretnék ebben minél több vállalatot, brandet segíteni a jövőben is!” – mondja Nád-Kántor.
A Brightly egy fiatal, dinamikusan fejlődő kommunikációs és kreatív ügynökség, mely három évvel ezelőtt lépett be a reklámpiacra; az 1997-ben alakult Prohome és a 2001-ben létrejött Prowide teljes körű újragondolása, egybegyúrása és upgrade-je. „Megtartottunk mindent, ami hasznos – de rajzoltunk egy teljesen új, karakteres profilt. Az azóta eltelt évek azt mutatják: jól tettük.” – fogalmaz a kommunikációs ügynökség ügyvezetője, Kulicz Gábor. „Ahhoz, hogy a Brightly tovább tudjon fejlődni, kell a stratégiai gondolkodás. Ami most történik, az szintlépés, amelyben az a legviccesebb, hogy legalább annyira fakad az ügyfeleink igényéből, mint mi a belső elhatározásunkból. Mariannával többek leszünk, nemcsak többen.”
A Brightly jelenleg többek közt olyan brandeken dolgozik, mint a Wizz Air, az Erste Bank, vagy a Libero és a Libresse.