Stratégiai együttműködés a fenntarthatóság jegyében

Hírek Kiemelt

A BWT és az Alpine F1 Csapata stratégiai, hosszú távú partnerséget írt alá, amelynek értelmében az osztrák víztechnológia cég 2022-től az Alpine F1 Team fő partnere lesz. Az együttműködés alapján a francia csapat azonnali hatállyal BWT Alpine F1 Team néven lesz ismert, de megváltozik az autók színe is: BWT egyedi rózsaszín színe beépül az Alpine híres kék festésébe.

 

Az Alpine elkötelezte magát – amellett, hogy a BWT ikonikus rózsaszín márkajelzését használja. A rózsaszín szín szimbolizálja a BWT küldetését, miszerint „Változtasd meg a világot – kortyról kortyra”, azaz, hogy mindennap egy kicsit jobbá tehetjük a Világot a ’palackmentes zóna’ koncepciójának megvalósításával.

Az Alpine számára ez egy jelentős új előrelépés, mivel ez egy kihívást jelent a bajnokság száz versenyén, az új szabályokkal. A 2021-es szezontól, az Alpine dinamikus és agilis csapatnak bizonyult, amely képes élmezőnyben súlyos csapást mérni, a pályán és azon kívül. Arra is kötelezettséget vállalt, hogy a Forma-1 és az autóipar egyedülálló platformjait arra használja, hogy a kiemelkedő fontosságú társadalmi ügyeket előtérbe helyezze.

A BWT – Best Water Technology – Európa meghatározó szereplője a vízkezelés területén, folytatja küldetését, hogy kiváló minőségű vizet biztosíthasson, a világ minden táján, közvetlenül a csapból, az ivóvízautomatából vagy az asztali vízszűrőkből. Az innovatív, szabadalmaztatott BWT technológiákkal megszűrik a helyi vizet, és a szűrés során értékes ásványi anyagokat és nyomelemeket, például magnézium, cink és szilikátot juttatnak a vízbe, megspórolva az időt és energiapazarló szállítást, a tárolást és a vizes palackok ártalmatlanítását. Az Alpine F1 Csapat és a BWT elkötelezett amellett, hogy együttes erővel elemezzék a világra gyakorolt hatásukat, és drasztikusan csökkentsék a CO2 lábnyomukat a megfelelő területeken. Az egyszer használatos műanyagfogyasztás megszüntetése csak az első lépés.

Cédric Journel, az Alpine értékesítési és marketing alelnöke elmondta: „Örömmel jelentjük be, hogy a BWT lesz az Alpine F1 Team fő partnere a következő években. Mind az Alpine, mind a BWT fenntarthatósági célkitűzése, hogy teljes mértékben felszámoljuk az egyszer használatos műanyagokat, és örülünk, hogy egyesíthetjük erőinket annak érdekében, hogy sok embert meggyőzzünk a műanyaghulladék csökkentéséről világszerte, beleértve munkatársainkat, partnereinket, ügyfeleinket és a rajongóinkat. Ezzel párhuzamosan az F1 globális platformját fogjuk használni arra, hogy támogassuk a BWT-t a tiszta, biztonságos, egészséges ivóvíz tisztességtelen elosztása elleni küzdelmében.”

Lutz Hübner, a BWT Marketing vezérigazgató helyettese elmondta: „Büszkék vagyunk arra, hogy fő partnere lehetünk a BWT Alpine F1 Team-nek. Az egyedülálló és szabadalmaztatott vízkezelési technológiáinkkal és az Alpine nagy globális hátterével, segíteni tudjuk „Megváltoztatni a világot – kortyról kortyra”. Az első lépés az lesz, hogy a BWT palackmentes zónákat hoz létre az összes Alpine gyárban és versenyeseményeken. Mind a tudatosság növelésére tett erők egyesítésében, mind a fenntarthatóságért folytatott küzdelem érdekében, tökéletesen összhangban van a BWT és az Alpine. Emellett a BWT több mint két évtizede fektet be üzemanyag-cella membránok fejlesztésébe jövőbeli hidrogénüzemű gazdaságunk számára. Eközben a világ egyik vezető beszállítója vagyunk a zöld hidrogén előállításához szükséges membránoknak és – a 21. század energiaátalakító -üzemanyagcellák membránjainak. Új partnereinkkel együtt hozzájárulhatunk a károsanyagkibocsátás mentes versenyzéshez és a fenntartható üzemanyagcellás elektromos mobilitáshoz.”

 

SOCIAL MEDIA