Két hét múlva jön a Márkaépítés 2025 – Storytelling a digitális korban konferencia. A Márkamonitor hagyományos branding rendezvényét idén is a TELEKOM CAMPUS Konferenciaközpontban tartjuk.
Változnak az eszközök, egyre több digitális platform, csatorna születik, de a márkaépítés lényege nem változik. A márkád az a gondolat, ami a termékedről, szolgáltatásodról a vevőd fejében él. Ezt a gondolatot neked kell jól megfogalmaznod és eljuttatnod a vevőd fejébe úgy, hogy tartósan ott is maradjon.
A storytelling, a történetmesélés a branding egyik legfontosabb módszere. A Márkamonitor konferenciáján azt vizsgálják meg, hogyan ötvözik a legjobbak a storytelling nagyon régen létező szempontjait a legújabb digitális eszköztárral.
Számos partnerünk a jövő hét végéig 10,000 Ft kedvezménnyel regisztrálhat. A jogosultak köre a konferencia oldalán érhető el.