Stílust vált a Benetton

Hírek

Két évtizede még tabudöntögető, provokatív reklámjairól volt világszerte ismert az olasz ruhagyártó, de mára valami változott.

Az nem újdonság, hogy a médiát és a közbeszédet is szívesen tematizáló társaság régóta a gyűlölet elleni kampányok egyik élharcosa: 2011-ben vezették be az UnHate szlogent, amely azonban most érdekes új elemmel gazdagodott. Ez az Unhatenews.com honlap, amelyen kizárólag olyan sztorik jelenhetnek meg, amelyeknek háttere komoly, kicsengése pedig pozitív.

A témapaletta meglehetősen széles: az első anyagok között találhatunk beszámolót moszkvai melegfelvonulásról és japán-kínai röplabdameccsről, de arról is olvashatunk egy írást, hogy örvendetes módon egyre kevesebb gyermekházasságot kötnek a világban. Az oldal szerkesztői pedig az olvasók anyagait is várják – írja a Der Standard.

(Fotó: Benetton, A/W 2013)

 

SOCIAL MEDIA