Az eddiginél is nagyobb fókuszt helyez a Central Médiacsoport a digitális szórólappiacra, ezért a tavaly megvásárolt Akciós-Újság.hu terméknél jelentős fejlesztéseket eszközöl ebben az évben.
Most a felhasználói felület átfogó átalakítása, a SEO stratégia megerősítése és az új kereskedelmi partnerek felkutatása kap nagyobb hangsúlyt a terméknél. Mindez Stankovics Mátyás, az Akciós-Újság.hu frissen kinevezett termékmenedzserének irányításával történik.
Stankovics Mátyás a Pécsi Tudományegyetemen közgazdászként diplomázott gazdálkodás és menedzsment szakon, majd a Viapan Groupnál dolgozott, ahol többek között a vállalat brand menedzsereként, később marketingigazgatójaként tevékenykedett. Szakmai sikerei közt szerepel, hogy egykori cégcsoportjának látogatottságát egy átfogó stratégia mentén képesek voltak megtriplázni, mindössze egyetlen év alatt. A marketing, business és brand menedzsment területeken szerzett markáns tapasztalatait ezúttal egy online kiadvány fejlesztésére fordítja a Central Médiacsoport berkeiben.
„Sok lehetőség rejlik ebben a termékben. Már organikusan is kiemelkedő érdeklődésre tart számot egy hihetetlenül növekvő piacon – ezt pedig új, kutatásokkal alátámasztott, hasznos funkciókkal szeretnénk minden tudatos magyar háztartás számára még jobbá tenni. Célunk, hogy az oldal látogatottságának növelése mellett ez az ingyenes termék a lehető legjobb felhasználói élményt is kínálja a vásárlók számára, és ezáltal még tudatosabban tudjanak tervezni az üzletek árváltozásaival” – mondta Stankovics Mátyás, az Akciós-Újság.hu termékmenedzsere (a nyitóképen).
A weboldal az alábbi linken elérhető.