Hiánypótló, gyakorlati szemléletű kézikönyv jelent meg a piacon, amely a kis- és középvállalkozások számára is érthetővé és elérhetővé teszi a hatékony piackutatást.
Bohnné Keleti Katalin az Argumentum Kft. vezetőjeként 25 éves tapasztalatot szerzett a marketing-tanácsadás és -kutatás területén. Ennek során tapasztalta, hogy a kutatás nagyon könnyen félremehet: ha valaki nem megfelelően alkalmazza, értelmezhetetlen vagy nem a valóságot tükröző adatokat kaphat, amelyekből nehezen tud majd helyes döntéseket hozni.
A szerző hiánypótló céllal írta meg Piackutatás egyszerűen kis-és középvállalkozásoknak – Mi van körülöttem? című könyvét, ami esettanulmányok és példák során mutatja be a kutatást, a konkurenciaelemzést és az elégedettségmérést. A könyvben további „kiegészítő” fejezetek is vannak, mint a jogi szabályozás, adatvédelem, igazságügyi szakértés, illetve olyan praktikus tanácsok, hogy mit csinálhat meg önállóan a cég, és mihez kérjen szakérőt, azt hogyan válassza ki stb. A kötethez munkafüzet és mintakérdőívek is tartoznak.
További részletek és megrendelési lehetőség a könyv honlapján.