Kik a Milliárdosok Klubjának tagjai?

Hírek

Nyilvánosságra hozták a három sikeres cégvezető nevét, akik a IV. Magyar Marketing Fesztivál keretében beszélgetnek majd fejlődésről, cégvezetésről és sikerről.

Miklovicz Norbert főszervező a Márkamonitornak adott interjúban is beszélt arról, hogy az idei Magyar Marketing Fesztivál egyik újdonsága – összhangban a közönség érdeklődésével – a milliárdos cégvezetők részvételével tartott kerekasztal-beszélgetés az ASUS Zennovation támogatásával.

A beszélgetés résztvevői a következők lesznek:

  • Biros Levente1997 februárjában alapította családi vállalkozásként az Online Márkaboltokat. Bevallása szerint egyszer közel járt a csődhöz mire rájött, nem csak a cégében, hanem a cégén is kell, hogy dolgozzon. Ennek keretében többek közt igazgatók bevonásával tette irányíthatóvá a céget. Idei árbevételük 2.3 milliárd Ft -ra várható, és most még egy nagy dobásra készül. Egy, az onlineMárkaboltban már jól bevált, növekedésüket folyamatosan biztosító marketing eszközről van szó, amely más webáruházak számára való ingyenes használatba adásával forradalmasítani kívánja a magyar kkv-k közötti együttműködést.
  • Szabó András a GPS-es nyomkövetéssel foglalkozó iData Kft. egyik alapító tulajdonosa. 2015-ös árbevételük 1.1 milliárd Ft. Az elismert vállalkozás stratégiai igazgatójaként a cég üzleti stratégiájának menedzselése mellett feladata a Business Intelligence fókusz kialakítása. Munkája mellett a Budapesti Műszaki Egyetemen oktat. Az iData Kft. terméke az iTrack GPS Nyomkövető Rendszer, melyet több mint 2000 cég mintegy 20 ezer gépjárművében használnak. A folyamatos és stabil növekedés többek között az ügyfélközpontú és prémium minőségű termékfejlesztésnek köszönhető, mely az iData Kft. 11 éves sikertörténetének az alapja. Szabó András 2015-ben elnyerte az Év Fiatal Vezetője díjat, az iData pedig többek között Üzleti Etikai Díjjal, Az év intelligens vállalata elismeréssel, a Magyar Marketing Szövetség kitüntetésével, a Telekom Üzleti Appok versenyének különdíjával büszkélkedik. A vállalat egymást követő három évben is a Deloitte Technology Fast 50 listáján szerepelt és olyan nemzetközi díjakat is kapott, mint a Red Herring Európa Top 100 cége elismerés, vagy a SAP Quality Awards Silver díja.
  • Elek Márton a 2010-ben induló szentendrei Borháló borkereskedés társtulajdonosa, aki a folyóborkereskedés megreformálásával és a marketing tudatos használatával 5 év alatt 50 egységből álló franchise rendszerben működő cégcsoportot épített társaival. A mostanra 1 milliárdos árbevételű csoport idén 30%-kal tervezi bővíteni egységeinek számát és meg fog jelenni legalább egy külföldi piacon. Mindezt azután, hogy 2015-ben majdnem bedőlt a cég. Előző vállalkozása a Geppetto belsőépítész iroda, melyet szintén elsők között tart nyílván saját területén a szakma. A közös bennük az, hogy első a vevői élmény biztosítása, a személyesség, közösség építés és az élet élvezetének elérhetővé tétele szélesebb csoportok számára. Ezt a szemléletet jutalmazta 2016-ban az év kereskedője díj odaítélésével a MasterCard ügyfélélmény kategóriában, vagy 2015-ben és 2014-ben a Franchise Szövetség innovációs díjával.

Milliárdosok Klubja 2017. január 26-án, a IV: Magyar Marketing Fesztiválon! Részletes program és jelentkezés itt.

SOCIAL MEDIA