A nemzetközi kommunikációs szcéna egyik vezető médiuma, a New York-i központú Ad Age hétfőn publikálta Leading Women 2023 listáját, amin először van magyar szereplő. Az iparág meghatározó női vezetőit bemutató gyűjtésben Sásdi Helga, a Publicis Groupe Hungary CEO-ja, a magyar, cseh és lengyel tudásközpontokat egyesítő Publicis Le Pont társvezetője és a Nyitottak vagyunk civil szervezet igazgatósági elnöke szerepel.
Az idei Ad Age Leading Women 40-es listáján olyan női vezetőket díjaztak a világ minden tájáról, akik vezetőként a változás úttörői, a haladás elkötelezettjei, kiemelkedő szakmai eredményeket értek el, miközben társadalmi és környezeti problémákkal is foglalkoztak. A több mint 25 éve alapított, de a globális színtérre csak 2022-ben belépő díjra elsőként került fel magyar női vezető Sásdi Helga személyében. A szakmai zsűri a jelöltek elmúlt 12 hónapban elért eredményei alapján választotta ki a győzteseket.
Üzleti szempontból minden eddiginél sikeresebb évet tudhat maga mögött Sásdi Helga. A Publicis Groupe Hungary Magyarország legnagyobb kreatív- és médiaipari műhelye, egy globális digitális tudásközpont, ahol CEO-ként egy több mint 350 fős, 35 nemzetiségű csapatot irányít, a Publicis Le Pont társvezetőjeként egy 700 fős nemzetközi csapattal dolgozik együtt. Digitális szakértő, üzleti stratéga és felsővezető, a sokszínűség, a nyitottság és a befogadás értékeinek élharcosa. Idén januártól Magyarország legnagyobb DEI*-szervezete, a Nyitottak vagyunk igazgatótanácsának elnöke pro bono alapon. A Publicis Groupe Hungary a sokszínű és befogadó vállalati kultúra első számú képviselője, a női vezetők arányában az egyik legdiverzifikáltabb cég az iparágban.
“Fiatalkoromban eldöntöttem, hogy New York-ban szeretnék dolgozni, ezért 2007-ben fogtam minden megtakarított pénzemet, és elmentem New Yorkba turistavízummal. Kitartó és leleményes voltam, és meg is lett az első kinti munkám. Nagyon fontos visszajelzés ez a díj az akkori és a mostani önmagamnak is, hiszen New Yorkban vehetem majd át személyesen az elismerést. Köszönöm minden kollégámnak, különösen a rendkívül támogató és profi menedzsmentnek, hogy fontos társadalmi értékeket képviselve, egy folyamatosan bővülő nemzetközi csapatban tudunk Budapestről világszínvonalon dolgozni” – mondta Sásdi Helga.
Sásdi Helga olyan nemzetközi szakmai hírességekkel került egy listára, mint a Youtube globális marketing vezetője, az ABC News elnöke, a TikTok globális operatív vezetője vagy a Moderna márkaigazgatója.
Sásdi Helgával január elején beszélgettünk a Márkamonitor rádióműsorában, a beszélgetés itt meghallgatható.