Immár a kínai piac a legjelentősebb a francia gyártó számára, de a nemzetközi pozicionálását is építi.
2014-ben a Citroën és helyi partnere, a Dongfeng 14 százalékkal növelve eladásait 320.000 autót értékesített Kínában. Ezzel a távol-keleti ország vált a gyártó legnagyobb piacává, megelőzve otthonát, Franciaországot. Az eredményhez hozzájárultak a helyi piacra szánt modellek (mint az első közösen gyártott típus, a C3-XR), az egyre bővülő és független tesztek által is elismert minőségű kereskedőhálózat, valamint a WTCC rallybajnokságban elért sikerek és annak Kínában rendezett futama.
A napokban zajló Shanghai International Motor Show ezért is kiemelt jelentőségű a gyártó számára, ugyanakkor ott mutatják be a márka új nemzetközi pozicionálását illusztráló AIRCROSS tanulmányt is. A Citroën szabadidőautója (SUV) a kategóriát is újraértelmezi: megjelenése szokatlan, friss és világos beltere a jó közérzetet támogatja, hajtáslánca pedig „konnektoros” hibrid technológiát alkalmaz. A jármű a márka „eltökélten optimista” szellemiségét hivatott tükrözni.