A REGIO JÁTÉK idén ünnepli 30. születésnapját, ennek apropóján pedig a HPS PR ötlete alapján egy olyan több elemes kampánnyal készült, aminek központi eleme minden korosztály kedvence, a diavetítő.
A REGIO JÁTÉK egy igazi sikersztori, családi vállalkozás, ami Pécsről indulva meghódította az országot, és mára, a maga 43 üzletével hazánk legmeghatározóbb játékpiaci szereplőjévé vált. Az indulás óta szinte minden játéktípus és márka megfordult a boltokban, és az aktuális újdonságok mellett mindig vannak igazi nagy visszatérők, illetve olyan kedvencek, amik végigkísérték a márka három évtizedét. Az egyik legnépszerűbb ilyen játék a diavetítő, ami különleges hangulatának, sokszínűségének és nosztalgia faktorának köszönhetően minden generáció számára kedves, ezért is szolgált inspirációként a 30 éves kampányhoz.
„Nagyon örülünk, hogy egy olyan izgalmas és szerethető márkával kezdhettünk idén együtt dolgozni, mint a REGIO JÁTÉK. A célunk az volt, hogy egy olyan kampányt alkossunk, ami nemcsak láttat, de élményt is ad, akárcsak a játékok. Szerveztünk egy exkluzív online eseményt, ahol egy igazán ismert hang, sokak kedvence, Scherer Péter mesélt élőben diameséket szülőknek és gyerekeknek, online is elérhetővé tettük a REGIO JÁTÉK vásárlóinak kedvenc diameséit a Youtube-on, régi kedvenc játéktípusokat elevenítettünk fel influencerek segítségével, és egy különleges videóban meséltük el a márka történetét” – mondta el Zorigt Batjin, a HPS PR üzletágvezetője.
A HPS csapatának célja nem egy szokványos timeline videó elkészítése volt, így az elmúlt három évtized legmeghatározóbb mérföldköveit egy saját, diamese formátumú tartalomban mutatták be, lovagok, sárkányok, óriások és egyéb varázslatos mesei elemek formájában.
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy 30 éve tart a történetünk. Szerettük volna az elmúlt időszak legkiemelkedőbb pillanatait mindenkinek megmutatni, aki ennek részese volt, de mindenképpen olyan formában, ami illeszkedik a stílusunkhoz. Azonnal beleszerettünk a saját mese történetébe, Scherer Péter narrálásával pedig igazán kerekké vált minden. De, ahogy a videóban is elhangzik, messze még a mese vége, mi pedig reméljük, hogy még sok évtizeden át lehetünk részese a kicsik és nagyok játékos mindennapjainak” – mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.
Alkotók listája
Megbízó: REGIO JÁTÉK
Marketingvezető: Gyaraki Dávid
Marketing manager: Pop-Hollókői Nikoletta
Ügynökség: HPS Communication
PR üzletágvezető: Zorigt Batjin
Senior PR Consultant: Mihály Anita
Lead creative – Tollner Dávid
Art director – Hetsch Ferenc
Copywriter – Enyedi Zoltán
Motion designer – Simon Tamás
Account director – Pataky Bori