Az eddigi Generali-Providencia Biztosító Zrt. helyett a rövidebb Generali Biztosító Zrt. néven működik tovább a biztosító.
A névváltozás a biztosító vállalati kultúráját hivatott tükrözni. „Valljuk, hogy, miként a nevünk is, a biztosítási ügyintézés is röviden jobb. Az elmúlt években azon dolgoztunk, hogy egyszerűsítsük ügymenetünket, rövidítsük az adminisztrációt, a kárrendezési időt és a sorban állást is” – mondta Erdős Mihály, a Generali Biztosító elnök-vezérigazgatója. „Bízunk benne, hogy ügyfeleink is tapasztalják, hogy nem csak nevünkben, de szolgáltatásainkban és együttműködésünk során is a rövidebb és a frappánsabb megoldások hívei vagyunk” – tette hozzá.
A nemzetközi Generali Cégcsoport világszinten egyértelmű stratégiai irányt jelölt ki: még egységesebb csoportként fog fellépni a jövőben, melyet az egységes arculat és logó bevezetésével tesz teljessé. Így többek között a több mint 100 féle különböző oroszlános logó helyett azonos logót vezet be az egész világon – a Generali oroszlán, Szt. Márk szárnyas oroszlánja átalakul, modernebb és dinamikusabb lesz. A Generali márka a jövőben még szorosabban fog kapcsolódni Szt. Márk oroszlánjához, ehhez a közel 200 éves múltra visszatekintő szimbólumhoz. Az arculat- és logóváltást a Generali kifutó rendszerben, 2014 folyamán valósítja meg.