Történetének legjobb évét zárta 2017-ben a Hinora Group Communications nettó 1,3 milliárd forintos árbevétellel. A sikeres esztendőt követően a márkaépítésben élen járó, full service kommunikációs ügynökség új tulajdonostárssal és szakmai vezetővel erősítette csapatát.
A Hinora Group ügyfelei között évek óta ismert nemzetközi és hazai márkák találhatóak. 2017-ben az ügyfélkör további nagy brandekkel bővült, így az UNIQA Biztosító, a Naturprodukt teljes hazai márkaportfóliója (Dr. Theiss, Mucoplant, Lacalut, MascaraMed, Dolgit, Coupeliac Gél, Parusan, Parasoftin, ClinSin med, stb.), a KÉSZ Group, a Legrand, a Lipóti Pékség, az Euroskills, a Royal Canin, és az AXIÁL is bekerültek a Hinora Group márkák közé. A tavalyi év első felében elindult – és azóta is tart – a Tejszív kampány, vagyis a Tej Terméktanács által a hazai tej és tejtermékek fogyasztását népszerűsítő és ösztönző aktivitás (Kapás Boglárka, Kenderesi Tamás és Nagy Ádám „tej nagykövetek” bevonásával), amelynek teljes körű megalkotása és megvalósítása is az ügynökség feladata.
„Üzleti és szakmai szempontból is történetünk legjobb évét zártuk”- mondta Hinora Ferencalapító-tulajdonos, akit 2017-ben újabb négy évre megválasztottak a Magyar Marketing Szövetség elnökének. „Független, magyar tulajdonú ügynökségként át tudtuk lépni a bűvös egymilliárd forintos határt, s 2016-hoz képest közel megkétszereztük árbevételünket. Adózott eredményünk várhatóan eléri a 120 millió forintot. Ez óriási teljesítmény és hatalmas előrelépés a reklámpiacon, hiszen eredményességi szempontból számos kiváló, nemzetközi és hazai ügynökséget megelőztünk”.
„Külön öröm, hogy új, komplex, nagy volumenű projekteket hoztunk létre és koordináltunk, amelyekre szakmailag is büszkék lehetünk”– tette hozzá Hinora Bálint tulajdonos-ügyvezető igazgató. „Természetesen ezt nem kis mértékben köszönhetjük a rendkívül igényes ügyfeleinknek, akik nyitottak az innovatív, költséghatékony, kiemelkedő eredményeket hozó megoldásokra, valamint a Hinora Group munkatársainak, akik erőn felül teljesítve járultak hozzá a piaci növekedés átlagát jóval meghaladó eredményhez. Munkáinkban nagy hangsúlyt fektetünk a márkaspecifikus stratégiai gondolkodásmódra, a digitális szemléletre és a kreativitásra. A 2018-as tervünk is egyértelmű: tovább fejlődni és fejleszteni, valamint beállítani a rekordévet.”
Az ügynökség életében fontos változás, hogy a 2014 óta kreatív és stratégiai igazgatói pozíciót betöltő Nagy Márton 2018. január elsejétől, már tulajdonostársként, a Creative & Strategy divízió managing partnereként is erősíti a Hinora Group-ot. Márton 2009-től – a ma már a WPP csoporthoz tartozó – deepblue Networks global account directora-ként a nemzetközi Imperial Tobacco számára több mint öt és fél éven át brand aktivációs projekteket menedzselt. Így közel 60 ország piacára dolgozott és ezt a tapasztalatot egyesítette a Hinora Group Csapatával 2014-ben. Tapasztalatait számos marketingkonferencián osztja meg a hallgatósággal és rendszeres vendégelőadó, valamint államvizsgaelnök a BGE Külkereskedelmi Karán.
Ezen kívül idén januártól újabb szakemberrel bővült a gárda: a korábban tíz évig a Hamu és Gyémánt Magazinkiadónál és HG Médiánál kulturális kiadóvezetőként, valamint szerkesztőségvezetőként tevékenykedő Tarpai Zoltán Head of Content pozícióban, a PR & Social divízió szakmai irányításáért felel.
A Hinora Group továbbra is elkötelezett a hazai marketingszakma színvonalának fejlesztése iránt. Edukációs céllal több gyakorlat- és tudásorientált rendezvényt szervez a Magyar Marketing Szövetséggel közösen. Ilyen például a Digital Masters digitális marketing akadémia, valamint az Országos Marketing Konferencia, a szakma első számú rendezvénye, amely 2018-tól Marketing Summit Hungary néven várja majd az érdeklődőket.