A tavaly az amerikai gyártók 90 éves hegemóniáját megtörve az Egyesült Államokban is piacvezetővé váló Toyota hagyományosan nagy hatású reklámfilmekkel készül a Super Bowl-ra, amelyeket olykor könnyedebb tartalmakkal is fűszerez.
Az autógyártó 2017-ben indította útjára az inspiráló emberi történeteket bemutató ’Vágj bele a lehetetlenbe’ kampányt, amely egyéni sorsok bemutatásán keresztül motivál mindenkit saját korlátainak legyőzésére. Azóta ez a téma a Toyota Super Bowl hirdetéseiben is rendszeresen visszaköszön, ami a jelek szerint a nézőkben is jól rezonál. Az alábbi linken megtekinthető, Lauren Woolsencroft paralimpiai bajnok síző történetét bemutató, ’Jó esélyek’ címet viselő Toyota film például 2018-ban a leghatásosabb és leghatékonyabb Super Bowl hirdetésnek bizonyult:
Hasonlóan kedvező fogadtatást kapott a tavaly Super Bowl döntőben leadott, Jessica Long 13-szoros paralimpiai aranyérmes úszó történetét bemutató, ’Árral szemben’ című Toyota film, amely minden idők leghatásosabb és leghatékonyabb Super Bowl hirdetése lett:
A Toyota idén sem hagyja szárazon a könnycsatornáinkat
A Toyota a múlt vasárnap, február 13-án tartott Super Bowl-ra is egy nagyhatású, megindító filmmel készült, ’Fivérek’ címmel, amely egy paralimpikon testvérpár egyszerre megható és inspiráló életútját mutatja be:
https://www.youtube.com/watch?v=u3pbC74bf8E
Az idei Toyota film két fivér szokatlan történetén keresztül igyekszik átadni a ’Vágj bele a lehetetlenbe’ szellemiségét, akik gyermekkori álmukat valósították meg azzal, hogy megnyerték a téli paralimpiát – nem is egyszer. A filmet megindító felirat zárja: „Miután Brian elvesztette szeme világát, a McKeever fivérek 10 paralimpiai medált nyertek. Együtt.”