Régiós vezetőt kapott az EssenceMediacom Mező László személyében

Karrier Kiemelt

A médiaügynökség-hálózat több lépésben erősíti irodái együttműködését a kelet-közép-európai (CEE) régióban. A folyamatot magyar szakember irányítja.

 

Miközben a marketingkommunikációs piacon is erősödő trend a központosítás, és Magyarország jellemzően a rendkívül tág és sokszínű EMEA régió részeként működik, az utóbbi évek szakmai és üzleti változásai növelték az igényt a szűkebb, kelet-közép-európai régiós együttműködésre.

Az EssenceMediacom e folyamatokra válaszul CEE régiós vezetőt nevezett ki. A korábban nem létező CEE Lead pozíciót Mező László, az EssenceMediacom magyarországi ügyvezetője tölti be 2024 januárja óta. A régiós operáció irányítását a magyarországi ügyvezetéssel párhuzamosan látja el.

László immár tizenegyedik éve vezeti az EssenceMediacomot. Az ügynökségi szektorban a 90-es évek óta dolgozik, ezzel az egyik legrutinosabb szakember a magyar piacon. Emellett a magyarországi kommunikációs ügynökségeket tömörítő MAKSZ alelnöke és a szervezet médiaszekciójának elnöke, valamint az Önszabályozó Reklámtestület alelnöke és a Magyar Reklámszövetség elnökségi tagja.

Rengeteg változás történik a piacunkon és a fogyasztók életében, ám az utóbbi évek a Coviddal, a háborúval és a gazdasági nehézségekkel gyakran ’túlélő üzemmódba’ kapcsolták az iparágunkat. Ezzel óhatatlanul elkerült a fókusz a fejlődésről, a közös ügyekről és arról a tényről, hogy a CEE régió országaiban rengeteg közös érték és erőforrás van, amelyeket érdemes lenne még inkább kiaknázni. A szorosabb együtt gondolkodás értéket teremt a kollégáink és az ügyfeleink számára, ezért a kezdetektől nagy izgalommal tekintek a régiós feladat elé. Ráadásul e munka során az EssenceMediacom szakértelme és ügyfélismerete mellett nagyban építhetünk a GroupM által biztosított stabil háttérre és szakmai szolgáltatásokra is” – mondta el Mező László.

Az EssenceMediacom az együttműködés első lépéseként kétnapos konferenciát rendezett Budapesten a régiós vezető kollégák számára. Az eseményen részt vett Adam Hiscock, az EssenceMediacom EMEA régiós operatív igazgatója és Jacquie King, az ügynökség EMEA régióért felelős HR vezetője is. A piaci tapasztalatok megosztása mellett esettanulmányokat, helyi jó gyakorlatokat is bemutattak, valamint több workshop keretében választották ki azokat a szakmai, üzletfejlesztési és HR témákat, amelyekben az országok konkrét közös projekteket indítanak a következő hónapokban.

A szakmai tudásmegosztás mellett legalább ilyen fontos volt, hogy együtt lehettünk, és annyi idő után ismét személyesen találkozhattunk. A Covid idején és az azt követő években a közös munka gyakran Teams-callokra és emailekre szűkült, pedig a miénk people business. Ahhoz, hogy nagyobb fokozatra lehessen kapcsolni, nagyon kellenek a személyes kapcsolódások. A konferenciával, ami csak a kezdő lépés volt, ezt igyekeztünk visszahozni” – tette hozzá Vanyó-Pongrácz Emőke, az EssenceMediacom magyarországi COO-ja, a konferencia főszervezője.

 

SOCIAL MEDIA