Megérkezett Közép- és Kelet-Európába a tavaly őszre lezárult újrapozícionálás eredménye. Új szlogenhez új szpot is dukál.
A térség legnagyobb tagsági alapú online üzletét 2009-ben alapították svájci vállalkozók. Az oldal jelenleg Bulgáriában, Csehországban, Lengyelországban, Magyarországon, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában aktív. A Fashion Days pár hónapja ment át némi stílusváltáson; ekkor jelent meg az Every day is a fashion day jelmondat, a Leo Burnett munkájának eredményeként.
Most a régió hat államában kezdik vetíteni a negyedperces szpotot, amelynek üzenete egyszerű: bátran öltözködjünk, ami pedig hiányzik a gardróbból, azt egy perc alatt beszerezhetjük a Fashion Days honlapján keresztül. A témaválasztást a filmet készítő cég kreatív igazgatója azzal magyarázta: amúgy is minden nap foglalkozunk a divattal, az első meccs pedig reggel, a tükör előtt indul.