Az Arena Plazában nyíló Pop-up Boutique célja, hogy minél több helyen elérhetővé tegyék a kapszulákat.
A pop-up koncepciót Magyarországon eddig leginkább hazai, feltörekvő divatmárkák, ékszertervezők és a szépségipar designerei használták előszeretettel, ahol friss ötleteiket mutatták be kiállítások, izgalmas megnyitók kíséretében.
A Nespresso számára a pop-up formátum a legrugalmasabb, leggyorsabb megoldást jelenti, amellyel a cég növelni tudja a kávékapszulák elérhetőségét. Ez az üzlettípus számos észak- és délnyugat-európai országban évek óta sikeresen működik. A mediterrán országokban, ahol az emberek előnyben részesítik a személyes vásárlás élményét, előszeretettel alkalmazzák a pop-up boutique-okat, mert így – egy hagyományos boutique kialakításához képest – rövid időn belül tudnak új értékesítési pontokat telepíteni. Egy Nespresso Boutique létrehozása, pontos helyének kiválasztása, a belső tér megtervezése, kialakítása jóval hosszabb időt vesz igénybe.
A kapszulák nem csupán személyesen szerezhetők be – telefonon, illetve online is megrendelhetők, akár otthonra, akár országszerte közel 3300 átvételi pontra – sokan mégis jobban szeretik az exkluzív környezetben a személyes vásárlás varázsát.
Az első magyarországi Nespresso Boutique 2006 márciusában nyílt meg Budapesten, az Andrássy úton, amely egyben a régió egyik első Nespresso üzlete is volt. 2014. április 1-én nyitották meg Újbuda központjában, az Allée Bevásárlóközpont földszintjén a második egységet. A most megnyíló pop-up üzletben a vásárlóknak lehetősége lesz megkóstolni a Nespresso Grand Cru őrleményeket, valamint az Andrássy úti és az Allée bevásárlóközpontban látható kapszulafal kicsinyített mása is megtalálható lesz, a vásárlókat pedig két kasszánál szolgálják ki.
Az új Nespresso Pop-up Boutique az Arena Plaza földszintjén, hétfőtől-csütörtökig 10-21 óra között, péntek-szombat 10-22 óra között várja a vásárlókat.