Főoldal / Piac

Glass Hack Budapest

A viselhető technológiára épülő alkalmazások fejlesztőit – beleértve designereket és üzletfejlesztőket – várják a májusi versenyre. Az USA-n kívül hivatalosan csupán néhány hete elérhető Google Glass alaposan megmozgatja a szakemberek és a technológiai iránt érdeklődő nagyközönség fantáziáját. Folyamatosan bővül a kifejezetten erre az eszközre optimalizált alkalmazások listája, és egyre többen próbálnak betörni erre a jelenleg […]

Tovább olvasom

Regionális társkeresés

A hazai illetőségű Gran Private Equity kockázati tőkealap, valamint Weiler Péter együttműködésével új befektetésként megalakult a Dating Central Europe Zrt., mely az online társkereső szolgáltatások piacának legerősebb kelet-közép-európai szereplőjévé kíván válni. Az elinduló cég első lépésként a korábbi tulajdonos Habostorta E-commerce Group Kft.-től átveszi a már jól bejáratott hazai online márkaneveket, többek között az idén […]

Tovább olvasom

Vezetnek a csokiszelet-reklámok

A Nielsen Közönségmérés 2014 első negyedéves TV piaci körképe szerint csökken a kereskedelmi csatornák nézettsége, és feljövőben vannak az általános szórakoztató csatornák. 2014 első negyedévében a teljes népesség naponta átlagosan 5 óra 11 percet töltött a tévékészülékek előtt, 7 perccel kevesebbet, mint az előző év ugyanezen időszakában. A vizsgált időszakban az országos kereskedelmi csatornák együttes […]

Tovább olvasom

Főleg a nők és a fiatalok látogatják a plázákat Magyarországon

A GfK vizsgálatainak adatai alapján jól jellemezhetők a hazai bevásárlóközpontok látogatói, tekintve, hogy többségük visszatérő látogató. A kellemes környezet akár másfélszeresére is növelheti a bent töltött időt. A GfK Hungária vizsgálatai hosszú évek óta kiterjednek a fővárosi és vidéki bevásárlóközpontok látogatóinak vizsgálatára. A rendelkezésre álló hosszú távú trendadatok alapján a bevásárlóközpont látogatók célcsoportja jól jellemezhető, […]

Tovább olvasom

A partnerség ereje

A Neo Interactive születésnapi bulijával bizonyította, hogyan működhetnek a partnerekkel közös projektek és az erőintegráció. Whiskyfakasztó születésnapi bulit rendezett a Neo Interactive a mágikus 12-es szám jegyében. A rendezvényben segítséget nyújtó partnerségek apropóján Soós Gergely, a független digitális ügynökség tulajdonos-ügyvezetője köszöntőbeszédében hangsúlyozta: „Az elmúlt években a cégek a saját belső erőforrásaik hatékony felhasználását megpróbálták csúcsra […]

Tovább olvasom

Optimistábbak a marketingesek

Különösen a mobilköltés növekedésére lehet számítani, derül ki a WARC adataiból. Áprilisban nőtt a marketingesek optimizmusa, legalábbis a WARC Global Marketing Index (GMI) mutatója alapján. A mutató 1,1 ponttal erősödött márciushoz képest, és így elérte az 58,3 pontos értéket. A mutató összeállításánál többek között a büdzsévárakozásokat és a marketingosztályok létszámát veszik figyelembe. Miközben Európa és […]

Tovább olvasom

Startup verseny a Magyar Innovációs Techshow-n

Magyarország egyik legfontosabb tech eseményére, a Magyar Innovációs TechShowra és az esemény részeként tartott Fintech&Sales Demo Day-re május 2-ig nevezhetnek az induló vállalkozások. Egyedülálló üzleti megoldás versenyt hirdetett az OTP Hungaro-Projekt. Az első hazai Fintech fókuszú rendezvényre Magyarország legjobb üzleti szoftverei nevezhetnek. A Fintech&Sales Demo Day-nek a Google Grund ad otthont. Míg a startupok rengeteg […]

Tovább olvasom

Magához tért az ingatlanpiac

Egy budapesti garzon akár 1 millióval is többe kerülhet, mint fél éve Hosszú évek gyengélkedése után az éledezés jeleit mutatja az ingatlanpiac. Fél év alatt a  legtöbb megyében számottevően megugrott az eladásra kínált ingatlanok ára, egy négyzetméterért Budapesten átlagosan 42 376 ezer forinttal, országosan pedig 9748 forinttal kellett tavasszal többet fizetni, mint ősz végén.  A […]

Tovább olvasom

Tízből négyen szándékoznak autót venni

Online kommunikációval lehet leghatékonyabban elérni az olyan autóvásárlókat, akik aktuális marketing tartalmakat keresnek. Tíz magyar internet-használó közül négyen szándékoznak autót vásárolni a következő két évben. Négyszer annyian gondolkoznak használt gépkocsiban, mint újban. Harmincegy európai ország átlagát tekintve többen, tíz megkérdezettből öten szándékoznak kocsit venni. Többek között ezt tárja fel a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket […]

Tovább olvasom

Az I.M.G. nyerte a paksi tendert

Nem volt túl meglepő az eredmény, mivel egyetlen induló volt. Három nappal az után döntöttek arról, hogy ki végzi majd az MVM Paks II. médiakampányát, mint ahogy Orbán Viktor miniszterelnök és Vlagyimir Putyin orosz elnök január 14-én megállapodott, hogy Oroszország építi a paksi atomerőmű két új reaktorát. Az MVM Paks II. Atomerőmű Fejlesztő Zrt. által […]

Tovább olvasom