Főoldal / Piac

Steiner Kristóf vegán gasztroformátummal tér vissza műsorvezetőként

Tizenegy év után tér vissza a képernyőre műsorvezetőként Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios című formátum október 1-jétől, keddenként jelentkezik új epizóddal YouTube-on. A vegán gasztroműsor egyszerre felhőtlen főzős félóra és izgalmas talkshow, ahol miközben mellőznek minden állati alapanyagot, a nézők egy új oldaláról is megismerhetik az adott rész sztárvendégét. Kristóf mellett párja, […]

Tovább olvasom

Codersrank: 365 milliós befektetés

Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventurestől kapott 365 millió forint befektetést a Codersrank debreceni startup, mely a globális IT recruitment piac megreformálására készül. Fejlesztőt toborozni egyre nehezebb: becslések szerint csak Magyarországon 30.000 fejlesztő hiányzik a munkaerőpiacról. Ezt tapasztalta meg saját bőrén az Innonic Startup Stúdió is, mely 2017-ben kezdett alternatív megoldások után kutatni, s amelyből később […]

Tovább olvasom

Október 5-én indul az X-Faktor 2019-es évada az RTL Klubon

A tehetségkutató 9. évadában új női mentor érkezik Dallos Bogi személyében, aki Gáspár Lacival, ByeAlexszel és Puskás Petivel alig várja, hogy az idei évad tehetségeit mentorálja. Az X-Faktor október 5-én – szombaton – 20:00-kor újra elstartol a válogató adásokkal. 2019-ben ismét folytatódik az RTL Klubon az utóbbi évek legsikeresebb és legnézettebb tehetségkutató show-ja, az X-Faktor. […]

Tovább olvasom

Minden eddiginél többen futottak a Bridgestone Budaörs Félmaratonon

Vasárnap 1550-en álltak rajthoz a most hatodik alkalommal megrendezett Bridgestone Budaörs Félmaraton futóversenyen. A helyszínen Milák Kristóf úszó és Csernoviczki Éva cselgáncsozó olimpikonok igyekeztek lelki támogatást adni az indulóknak. Állításuk szerint nekik legtöbbet a támogató háttér és a szurkolóik segítettek a nehéz helyzetekben. A versenyen a Bridgestone dolgozói közül közel százan futottak. A Bridgestone a […]

Tovább olvasom

A „mentes” magyar fogyasztó

A mentes termékek fogyasztói nagyon tudatosan gondolkodnak, és bár nem annyira árérzékenyek, mégis keresik a kedvezményes, akciós ajánlatokat. Érdemes ezen a jövőben elgondolkodni mindazoknak, akik a bővülő kínálat mellett minél inkább szeretnének minél több fogyasztót megnyerni maguknak.    Tavaly szeptemberben készítettünk egy 500 fős, nem, kor és régió szerint a 18 évnél idősebb bevásárlókat reprezentáló […]

Tovább olvasom

Kétszámjegyű emelkedést produkáltak idén a legjobb zöldbefektetések

Az utóbbi években jelentősen megnőtt az etikus befektetések közé tartozó, úgynevezett zöldbefektetések népszerűsége a globális tőkepiacokon. Az ilyen eszközökbe invesztálók számára a hagyományos befektetői szempontok – azaz a hozam, a kockázat és a likviditás – mellett az is elsődleges, hogy a pénzükkel hozzájáruljanak a környezeti kockázatok csökkentéséhez, a környezeti szempontból is fenntartható fejlődéshez, illetve a […]

Tovább olvasom

Miért nem adnak a cégek visszajelzést az állásinterjú után?

Az állásinterjú után jön a munkakeresési folyamat leginkább idegőrlő része: a várakozás a visszajelzésre. Sok esetben azonban a jelölt hiába vár, a cégek – kapacitáshiányból vagy más okokból –, de nem jelentkeznek többet. Ez a jelenség túlmutat azon, hogy a jelentkező csalódottan veszi tudomásul, hogy valószínűleg nem őt választották – hosszú távon a cég hírnevére […]

Tovább olvasom

K&H: iránytű a banki határidők labirintusához

Határidődömpinggel fordultak rá az őszre az ügyfelek és a bankok. Ugyan az internetes vásárlásra vonatkozó erős ügyfélhitelesítés határidejét egy évvel kitolták, ennek ellenére sok újdonság érkezik a közeljövőben. Életbe lép az erős ügyfélazonosítás, változik a tranzakciók biztonságát segítő sms-ek tartalma, és ne feledkezzünk meg az adategyeztetés október végi határidejéről sem – hívja fel a figyelmet […]

Tovább olvasom

Az autóvásárláson gondolkodó magyarok 29 százaléka már elektromos autót venne

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. Ez derül ki az E.ON és a KantarEMNID legutóbbi közös, reprezentatív közvéleménykutatásából. A magyarokat csak a románok és olaszok előzik meg a felmérés szerint: mind a keleti szomszédunknál, mind Olaszországban az autót vásárolni […]

Tovább olvasom

2 éven belül 50 százalék fölé nőnek az online költések a globális reklámpiacon

2021-re az internetes reklámköltések a globális hirdetési költések több mint 50 százalékát teszik majd ki, a jelenlegi 47 százalékos arány 52 százalékra nő – derül ki a Zenith Advertising Expenditure Forecast című jelentéséről. Ugyanakkor a piac növekedése lelassulni látszik, a tavalyi 17 százalékos növekedéshez képest idén már csak 12 százalékos bővüléssel lehet számolni, 2021-re pedig […]

Tovább olvasom