Főoldal / Piac

Berobbantak a videóhívások Magyarország falvaiban

Egy friss hazai kutatás szerint alaposan átformálta a magyarok ügyintézési szokásait a járvány. Az idősebbek megelőzték a fiatalokat a digitális csatornákon, nagyot nőtt a videóhívások népszerűsége, és – bár nem tartjuk túl hasznosnak őket – egyre többet használjuk a chatbotokat. Abban viszont továbbra is hiszünk, hogy az van elintézve, amit magunk, személyesen járunk ki. Olyannyira, […]

Tovább olvasom

Az EFOTT szervezői közzétették a fellépők listáját

Az EFOTT szervezői közzétették a Velencei-tó partján 2021. augusztus 11-15. között zajló fesztivál szinte komplett fellépőlistáját. A korábban bejelentett nagy nevek (pl. Halott Pénz, Wellhello, Follow The Flow, Majka és Curtis…) mellett a zenei stíluspaletta teljes kiaknázását tűzték ki célul, így minden területről érkezik majd a hazai szakma krémje. Külön fűszer a sorban a legendás […]

Tovább olvasom

Új adótervek, csökkentések és egyszerűsítések az adózásban: itt vannak a végleges szabályok

A magyar országgyűlés elfogadta az új, 2022-es adótervekre vonatkozó törvénytervezetet. A módosítások főként a személyi jövedelemadóval, az átalányadózással, a társasági adóval, valamint az áfával kapcsolatos új szabályozásokat foglalja magában, de tartalmazza a kriptoeszközökre vonatkozó kedvezőbb adózási szabályozást is. Összegyűjtöttük, hogy az új adócsomag részeként pontosan milyen változásokra számíthatunk a jövő évtől!   A Varga Mihály […]

Tovább olvasom

Kampánybejelentő: Összeköt minket a piros, a fehér és a zöld – elindult a Tippmix 2021-es nyári kampánya

A 2021-es év ismét a sport éve, így az idei nyár a sportfogadás szempontjából is kiemelten fontos időszak. A Szerencsejáték Zrt. legújabb közel 6 hetes kampánya a hazai élsportolók és szurkolók közösségének erejét helyezi középpontba. A magyarok 82 százaléka pontszerzést vár a nemzeti tizenegytől – többek között ez is kiderül a Szerencsejáték Zrt. futball Eb-vel […]

Tovább olvasom

A mobilcsomagok átláthatatlansága tartja vissza az elégedetlen ügyfeleket a váltástól

Majdnem minden ötödik magyar elégedetlen a jelenlegi mobiltarifa-csomagjával, a váltás mégsem magától értetődő, derült ki egy friss reprezentatív kutatásból. A válaszadók szerint ennek elsősorban a díjcsomagok átláthatatlansága az oka (35 százalék), de az ügyintézés nehézkessége is a hátráltató tényezők között szerepel (22 százalék). Ennek eredményeként sok esetben az ügyfelek éves szinten akár több tízezer forinttal […]

Tovább olvasom

Sztaniszláv András a Márkamonitor rádióműsorában

Mai vendégem Sztaniszláv András, a Magyar PR Szövetség elnöke. Andrással majdnem napra pontosan egy évvel ezelőtt beszélgettünk utoljára. Mindenekelőtt felfrissítjük emlékeinket, mit gondoltunk, mit reméltünk tavaly nyár elején, és ehhez képest mi történt velünk.   Mennyiben változtatta meg a Covid a kommunikáció világát? Ennek kapcsán felmerül a piac nagyságának a kérdése is. Az MRSZ áprilisban […]

Tovább olvasom

Fidelity: Fektessünk alkoholba?

Ahogy lassan kilábalunk a harmadik és (remélhetőleg) utolsó karanténból, kézenfekvőnek látszik, hogy az italgyártóknak jól jön a szabadidős helyszínek újranyitása. A Fidelity szakértői szerint eljött tehát az idő, hogy a részvényválogatók alaposabban is szemügyre vegyék az ágazat értékpapír-kínálatát.   Miért éppen az italgyártók? Az italgyártókra szokás stabil, defenzív piaci szegmensként tekinteni. Az emberek inni mindig […]

Tovább olvasom

Csak a Mentes Szabadtéri Vásár lesz a Rómain

Június 12-13. között védettségi igazolvány nélkül is részt vehetünk a Csak a Mentes idei első rendezvényén. A rendezvényen kiállítók glutén-, cukor-, laktózmentes alapanyagokat, készételeket, édességeket, natúrkozmetikumokat, tisztítószereket, zero waste termékeket, víztisztítót és minden más olyan mentes terméket kínálnak a nagyközönségnek, amely segítséget jelenthet a mindennapokban. „Itt a lehetőség, hogy a mentesen élők feltöltsétek a karantén […]

Tovább olvasom

Az Intrennel folytatja az E.ON

Új feladatot kapott a következő csaknem három évre az Intren az E.ON Hungária Csoporttól, az ügynökség már nem csak a CRO-feladatokért felel, hanem performance ügynökségként fogja össze a hirdetések kezelését is a konverzió növelése érdekében.   Kétkörös tenderen nyerte el az E.ON Hungária Csoport újabb megbízását az Intren. A tender során az energiavállalat olyan partnert […]

Tovább olvasom