Főoldal / Piac

A YouTube Select segítségével a magyar hirdetők speciálisan összeválogatott csatornákon és videóknál helyezhetik el hirdetéseiket

Mostantól a YouTube egy újabb eszközt kínál a magyar hirdetők számára, hogy még hatékonyabban érjék el reklámjaikkal a platform nézőit.  Az új módszer, a YouTube Select segítségével olyan videóknál és csatornákon helyezhetik el hirdetéseiket, amelyek relevánsak egy adott szolgáltatás vagy termék meghatározott közönsége számára. A hirdetők mostantól kilenc előre konfigurált tartalomcsomag közül választhatnak. Az úgynevezett […]

Tovább olvasom

Ingatlaniroda nyitás válság idején?

Egységben az erő – ez a mondás igaznak bizonyul 2020-ban, és minden bizonnyal a következő időszakban is mindazok számára, akik ingatlanközvetítéssel szeretnének foglalkozni. A koronavírus okozta változások hozzájárultak ahhoz, hogy egy kicsit letisztuljon a piac, és lassan eltűntek, vagy ellehetetlenültek mindazok az ingatlanközvetítők, akik egyénileg, irodai támogatás, szakértői háttér nélkül munkálkodtak. Így sokan keresik mostanában […]

Tovább olvasom

Magyar Lízingszövetség: egyre korszerűbb gépek a mezőgazdaságban – kiemelt szerepet kap a lízing

A koronavírus-járvány ellenére az agárgép-lízing tartja magát, a finanszírozott összeg közel 1 százalékkal emelkedett a második negyedévben, a teljes portfólió értéke pedig 11 százalékkal 192 milliárd forint fölé nőtt – közölte a Magyar Lízingszövetség. Az utóbbi években részben a lízingfinanszírozásnak, ezen belül a kedvezményes jegybanki hitelprogramoknak köszönhetően korszerűsödött a magyarországi agrárgéppark, ez pedig hosszabb távon […]

Tovább olvasom

Online üzleti valóságshow indult webáruház-tulajdonosoknak

Az Ecommerce Revolution első évadában a show szakértő mentorai harminc napra kézbe veszik négy webshop irányítását, hogy bemutassák, hogyan lehet sikeres egy webáruház. A műsor producere Máté Krisztina, a szakmai hátteret az OptiMonk biztosítja.   „Évek óta érlelődött a showműsor ötlete. Ám amikor elkezdtük a konkrét tervezést rádöbbentünk, hogy ha szeretnénk egy televíziós szintű showműsort, […]

Tovább olvasom

A Natív Hirdetés Kft. csatlakozott az IAB TCF 2.0 szabványához

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszert kizárólagos partnerként képviselő sales house októberben csatlakozott az IAB Europe által bevezetett keretrendszerhez.   A TCF az IAB Europe által létrehozott, különféle technológiai specifikációkat és folyamatokat tartalmazó keretrendszer, amelynek a szervezet 2018-ban jelentette meg az első változatát, majd 2019-ben adta ki a jelenleg érvényes 2.0 verziót. A TCF […]

Tovább olvasom

Az ABB Adaptive Execution™ ajánlatával igyekszik csökkenteni a költségeket és növelni a tőke-beruházási projektek értékét

Az ABB Adaptive Execution™ egyetlen leegyszerűsített projektmegvalósítási megoldásban egyesíti a szakértői csoportokat, az új technológiákat, az agilis folyamatokat, a megosztott tudásanyagot és a jól bevált módszertanokat a jelentős tőkeberuházási projektek összes résztvevője számára. Az energiaszektorban nem szokatlan, hogy a nagy tőkeigényű projektek jelentősen túllépik a költségvetést és megvalósításuk határideje is jelentősen kitolódik. Az ABB Adaptive […]

Tovább olvasom

Keresd az igenembert és hirdesd az igét! – Vezetői sikerreceptek a hadseregtől a szoftveriparig

Hogyan hoz döntést éles helyzetben egy katonai vezető? Mivel motiválja kollégáit egy újgenerációs IT vezető? Hogyan vezeti olimpiai döntőig csapatát egy mesteredző? A legkülönbözőbb területekről érkező sikeres menedzsereket hozott össze októberi meetupján a Stylers Group információ-technológiai cégcsoport és a Braining Hub, a tapasztalatcsere legfontosabb tanulságát pedig egyszerűen summázhatjuk: az eredményes vezetésnek valójában egyetemes szabályai vannak, […]

Tovább olvasom

A járvány alatt dollármilliárdos üzletté vált a HR megoldások piaca

2019-ben több mint 5 milliárd dollár értékben fektettek be HR technológiákra fókuszáló vállalkozásokba. A trend várhatóan idén tovább erősödik a befektetői bizalom visszatérése után, a pandémiás helyzet egyértelműen felerősítette az iparág létjogosultságát, főleg a munkavállalói elkötelezettség és a kiválasztást erősítő megoldások terén. Az Asana egy szoftvercég, amely a munkairányítás és a termelékenység területére specializálódott, jelenleg […]

Tovább olvasom

Jelentősen átalakította a pénzügyi vezetők célkitűzéseit a koronavírus-járvány

Alaposan átalakította a pénzügyi vezetők mindennapjait a koronavírus-járvány – derül ki a PwC Future of Finance kutatásából. Amíg tavaly a szakemberhiány miatt aggódtak leginkább, addig idén egyértelműen a COVID-19 miatti gazdasági bizonytalanságot értékelik a legnagyobb külső kockázatnak. Az új helyzetben az automatizáció mellett csapatuk motivációjának fenntartását és a folyamatok átszervezését élik meg legnagyobb kihívásként. A […]

Tovább olvasom

Black Friday 2020: a COVID sem áll az útjába

Rohamos léptekkel közeledik a 2020-as ünnepi időszak, így a Black Friday akciók is hamarosan lázba hozzák az arra nyitott közönséget. Míg tavaly csak minden 3. ember vásárolt valamilyen Black Friday akció keretében, idén, a COVID okozta gazdasági bizonytalanság ellenére ezt a lakosság fele tervezi. Ők azok, akik kifejezetten örülnek, hogy a bolti és az online […]

Tovább olvasom