Főoldal / Piac

A Bridgestone várja a 2020-as tokiói olimpiai és paralimpiai játékokat

A Bridgestone Corporation az egyetlen olyan világszintű olimpiai és paralimpiai partner, amelynek globális központja Tokióban van. A vállalat az olimpiai eseményekig hátralevő egy évben arra invitálja a világot, hogy kövesse az ötkarikás játékokhoz vezető útján, és tapasztalja meg, mit jelent segíteni az embereknek álmaik megvalósításában. A Japánban közel 90 éves múlttal és több mint 28.000 […]

Tovább olvasom

Dolgozni egyetem mellett?

Hogyan oldható meg, hogy valaki hasznos tapasztalatot adó és korrekten fizetett munkát kapjon az egyetem mellett? A gondolat sokakban felmerül, hiszen napjainkban egyre nehezebb megoldani anyagilag, hogy egy fiatal csak tanuljon. Egyre több a munkalehetőség, de mi az, amit a fiataloknak mindenképp érdemes szem előtt tartaniuk, ha munkát vállalnának tanulmányaik mellett? Kecsegtető lehetőségek, munkák, amiket […]

Tovább olvasom

Whitereport: klímaváltozás a médiapiacon

Három világrend ütközése, fragmentáció és cross-médiás verseny – ezek a Whitereport for Directors – Summer Edition 2019 jelentés kulcsszavai 2019 nyarán. Mik a friss számok és mi következik ebből a piac különböző szereplői számára? A top100 médiacég, top30 médiaügynökség és top25 sales house friss pénzügyi adaiból emeltünk ki pár újdonságot.   Három üzleti világrend ütközésében […]

Tovább olvasom

Az Atmediánál a Viasat History és a d1 tv reklámidejének értékesítése

Szeptember 1-től az Atmedia értékesíti a d1 tv és a Viasat History csatornák reklámidejét. A legnagyobb tévés portfólióval rendelkező kereskedőházat a Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) ajánlotta stratégiai partnereinek, reklámidejük értékesítésének kezelésére. Ezzel tovább bővül az Atmedia által képviselt csatornák száma, valamint a hazai és nemzetközi médiavállalati kör, amelyek között a legnagyobb multinacionális cégek […]

Tovább olvasom

Élményekkel pörgethetik fel az üzletet a cégek

Az ügyfélélmény javítása válhat az üzleti növekedés fő hajtóerejévé. Egy világszintű kutatás szerint ugyanis az ügyfélélmény javítását prioritásként kezelő vállalkozások eredményesebbek, mint a pénzügyi mutatókra fókuszáló cégek.   Digitális technológiával könnyebb Az ügyfélélmény, a személyre szabottság megteremtése a digitalizációval van összefüggésben. Az IDC piackutató közel kétezer, közepes méretű (100-1000 főt foglalkoztató) céget vizsgált meg, és […]

Tovább olvasom

Ismét díjazzák a legjobb hazai street food helyeket

Tavaly szervezték meg először és máris elindult a jelentkezés a következő Hungarian Street Food Awards-ra, amely keretében a legjobb hazai street food helyeket veszi górcső alá a szakmai zsűri és a szavazó közönség. A verseny keretében amellett, hogy a 8 kategóriában kiválasztják a legjobb magyar street food helyeket, az összetett első helyezett Malmőben képviselheti Magyarországot […]

Tovább olvasom

A Revolut elindítja az Apple Pay-t Magyarországon

A Revolut, a világ egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalata elérhetővé teszi az Apple Pay-t a magyarországi felhasználói számára. A Revolut ügyfelei jelenleg 29 országban használhatják boltokban, applikációkban vagy weboldalakon ezt a gyors és kényelmes fizetési megoldást iPhone, Apple Watch, iPad és Mac eszközökön. A támogatott országok teljes listája: Magyarország, Lengyelország, Cseh Köztársaság, Szlovákia, Bulgária, Románia, […]

Tovább olvasom

Az SPI-hoz került a holland Film1 csatornacsoport

Az SPI International megvásárolta a Sony Pictures Televisiontől a holland prémium kategóriás csatorna, a Film1 televíziós és video-on-demand szolgáltatásának jogait. A megállapodás értelmében a teljes Film1 márkacsalád az SPI-hoz kerül, a vállalat pedig folytatja annak digitális platformjainak üzemeltetését is.  A Sony Pictures Televison (SPT) és az SPI International között létrejeött megállapodás értelmében augusztus 1-től már […]

Tovább olvasom

Bruno Valsangiacomo csatlakozik a Marquard Media Group igazgatótanácsához

Bruno Valsangiacomo 2000 óta a zürichi székhelyű Tectus Group (tectusgroup.com) ügyvezető elnöke. A Tectus Group a legkülönfélébb iparágakban jelen van, az építőipai és mérnöki tevékenységtől a szórakoztatáson keresztül a befektetésekig. Bruno 2018-ig az ITI Group ügyvezető elnöke volt, és egyike a cég három alapító részvényesének, akik a TVN-t, a Multikinot, az Onetet és az nc+-t […]

Tovább olvasom

Kétmillió nézőt ért el a nőifoci-vb

Az Egyesült Államok győzelmével július 7-én zárult a nyolcadik női labdarúgó világbajnokság Franciaországban. Az egyhónapos rendezvényre Magyarországon több mint kétmillióan voltak kíváncsiak.  A férfiak átlagosan 2 óra 24 percet, a nők 1 óra 7 percet szántak a mérkőzések megtekintésére, és összesen 1012 darab tévéreklámot láttak az élő közvetítések vagy ismétlések során, derült ki a Nielsen […]

Tovább olvasom