Párizsi dzsungel Budapesten

Hírek

A KENZO x H&M kollekció nyilvános debütálását megelőzően hazai sztárok és bloggerek számára mutatták be az év egyik legjobban várt tervezői együttműködésének különleges ruháit.

Évről évre egyre nagyobb várakozás és izgalom előzi meg a H&M és a legnagyobb divatházak kollaborációit. Idén a KENZO tervezői hozták el a párizsi kifutók legújabb trendjeit a H&M vásárlói számára.

A KENZO márkát 1970-ben alapította Kenzo Takada, japán születésű divattervező. A formabontó színekről és formákról ismert francia luxusmárka a Vivienne Galériában tartotta első divatbemutatóját, kirobbanó sikerrel. A folyamatos elismerések után 1983-ban az addig csak női darabokat tervező cég elindította a férfi vonalat is.

A két márka kreatív csapata már 2015 novembere óta dolgozott a közös kollekción egy New York-i stúdióban. A Kenzo kreatív igazgatói, Carol Lim és Humberto Leon a márka 70-es, 80-as és 90-es évekbeli ikonikus darabjainak a mai utcai divat szellemében történő újragondolását állították a középpontba. A ruhák a Kenzora jellemző, különböző kulturális hatásokat idéző nyomott mintákat kaptak, de egyes pulóvereken megjelenik a márka eredeti, tigrises logója is. A kész kollekció élő bemutatóját október 19-én tartották New Yorkban, olyan világsztárok részvételével, mint Lupita Nyong’oJoe Jonas vagy Chloë Sevigny.

A H&M-mel közös kollekció hazai VIP eseményén, a márka Váci utcai üzletében olyan ismert személyiségek vettek részt, mint Dukai ReginaGörög ZitaCserpes LauraJakupcsek Gabriella és Pásztor Anna (a képen), de a hazai divattervezők is kíváncsian várták a francia divatház legújabb kollekcióját: Anh Tuan és Tóth Bori is ellátogattak a partira.

SOCIAL MEDIA