Ötmillió forint a mélyszegénységben élő gyermekek egészségének megőrzésére

Hírek Kiemelt

Idén kilencedik alkalommal rúgtak labdába a dm munkatársai és üzleti partnerei, hogy az egész napos eseménnyel támogassanak egy jó ügyet. A tornán való részvétellel a csapatok 5 millió Forinttal támogatták az Anyaoltalmazó Alapítványt. A segítségnyújtás célja, hogy az anyaotthonban élő szülők képesek legyenek gyermekeik szükségleteinek kielégítésére, illetve a család önfenntartásának biztosítására, a gyerekek pedig leküzdhessék esélyegyenlőségi hátrányaikat.

 

A dm Jótékonysági Focitorna gondolata 2015-ben született meg. Az esemény az elmúlt évtizedben hagyománnyá nőte ki magát, így idén április 27-én már kilencedik alkalommal szólalt meg a sípszó, és mérkőztek meg egymással egy barátságos játéksorozat keretében a hazai kiskereskedelmi cégek munkatársai. A tornát évente, egy, a dm munkatársak által kiválasztott civil szervezet javára rendezik meg. A kiválasztásnál fő szempont, hogy a szervezet tevékenységi köre illeszkedjen a dm támogatási stratégiájába (egészségre nevelés és hátrányos helyzetű családok, gyermekek támogatása). Minden évben más szervezet kapja a támogatást.

Az idei évben a tornát az Anyaoltalmazó Alapítvány javára rendezte meg a drogéria. A Családok Átmeneti Otthonaiban mélyszegénységben élő vagy krízishelyzetben levő családok élnek. „Megfigyeltük, hogy egyre több a különböző kognitív vagy egyéb egészségügyi és szociokulturális hátrányból eredő probléma, így a sajátos nevelési igény is. Szükség van az ő megsegítésükre, mivel teljesítményük alacsonyabb hasonló korú társaiknál. A problémák kezelése csak közös gondolkodással, új módszerek alkalmazásával, a szakemberek együttműködésével lehetséges. A támogatásból játékos készségfejlesztés és szociális kompetenciafejlesztés feltételeinek, korszerű eszközökkel történő megteremtését szeretnénk biztosítani. Így az élményalapú programok és tematikus foglalkozások révén lehetőség nyílik arra, hogy a hátrányokkal küzdő gyermekek is kibontakoztathassák képességeiket. A fejlesztések átfogó célja, hogy a szegregált környezetben élő hátrányos helyzetű gyermekek felzárkóztatásához, fejlesztéséhez hozzájáruljanak.” – mesélt a jelenlévőknek a támogatás felhasználásáról Haraszti István, az alapítvány titkára.

A tornát Görgey András, a dm ügyvezetője és Kanyó Roland, a dm marketing és PR vezetője nyitották meg, akik maguk is játszottak a focitornán dm-es színekben. „Örömmel látjuk, hogy az évről évre visszatérő csapatok mellett minden évben újabb üzleti partnereink állnak kezdeményezésünk mellé, és mérkőznek meg a kupáért. Az elmúlt évek alatt már több mint harminc partnerünk érezte úgy, hogy azonosulni tud a támogatott célunkkal, és pályára lép a dm Jótékonysági Focitornán”- emlékezett vissza Kanyó Roland.

A mérkőzések mellett változatos gyerekprogramokkal szórakoztatta a drogéria a legkisebb szurkolókat, de természetesen a felnőtt látogatókra is gondoltak. Őket a dm szépségbusza és a Nicoflex és a Maratonman masszőrei várták. Az Anyaoltalmazó Alapítvány munkatársai anyák napi kézműves foglalkozásokkal és ügyességi játékokkal adtak ízelítőt azokból a készségfejlesztő foglalkozásokból, amire a vállalatok által nyújtott támogatást fordítják majd.

A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a dm-et idén is három csapat képviselte a tornán. A tornán résztvevő csapatok, és támogatók:

dm Központ, dm Raktár, dm Hobby, Star Network Kft., Mediátor, Stada Hungary Kft., Mediline Kft., törökbálinti Arëna, Sofidel Hungary Kft., Haleon Hungary Kft., Primőr Cosmetic Kft., Nestlé Hungária Kft., Henkel Magyarország Kft., JuvaPharma Kft, Prime Rate Kft., Colgate-Palmolive Kft. A tornát támogatták: Coty Hungary Kft, Unilever Magyarország Kft., Procter & Gamble Magyarország Kft., Maratonman, We are the agency

A tornát a címvédő Nestlé Hungária Kft. csapata nyerte, a döntőt a dm Raktár csapatával vívták, akik három év után ismét hazavihették az ezüst kupát. A dobogó harmadik fokára a tornának helyszínt adó törökbálinti ARËNA csapata állhatott fel.

 

SOCIAL MEDIA