Összevonja digitális képességeit az UNIQA és a CHERRISK

Hírek Kiemelt

Október 1-jétől új struktúrában működik együtt az UNIQA Biztosító Zrt. és a CHERRISK. A biztosítótársaság digitális transzformációja az UNIQA Group 2025-ben induló új, ötéves stratégiai ciklusának részeként Magyarországon.

 

A CHERRISK 2018-ban indult az UNIQA új, digitális biztosítási megoldásokat vizsgáló és fejlesztő startup platformjaként. Az indulása óta eltelt években sikeresen tesztelt új modelleket a hazai és regionális biztosítási piacon. A CHERRISK működése során szerzett tapasztalatok egyértelművé tették, hogy az ügyfelek egészen magas szinten bevonhatók a biztosítási adminisztrációs folyamatokba, ha egy egyszerűen kezelhető, rugalmas felület áll rendelkezésükre. A központosított működésének köszönhetően maximális hatékonyságot és páratlan ügyfélélményt nyújtó insurtech felület az elmúlt hat évben az UNIQA egyik leginnovatívabb platformjává vált, amely most szervesen beépül az UNIQA Biztosító Zrt. cégstruktúrájába – írják.

Első körben a biztosítótársaság retail üzletágának digitális transzformációja a tervek szerint a következő egy-másfél év során megy végbe, célja pedig a teljes ügyfélút digitalizálása a kárrendezéstől az adminisztráción át az értékesítésig. Az átalakulást egy új digitális transzformációs egység koordinálja.

Az UNIQA ezáltal a jövőben a hagyományos biztosítási megoldások mellett, a legmodernebb digitális megoldásokkal és ajánlatokkal erősíti jelenlétét a hazai biztosítási szegmensben. A CHERRISK ügyfeleinek kiszolgálása továbbra is változatlan formában, a megszokott magas minőségben történik.

 

Fotó: Kurtisz Krisztián, az UNIQA Biztosító vezérigazgatója

 

SOCIAL MEDIA