A foodora felületén a vásárlók a Penny üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak.
„A célunk, hogy a Penny vásárlói számára minden vármegyében elérhető legyen a gyors és kényelmes online bevásárlás, ami különösen fontos a közeledő ünnepi időszakban. Bízunk benne, hogy az országos lefedettség jelentősen megkönnyíti a mindennapjaikat, ugyanis a megszokott pénztárcabarát árakon juthatnak hozzá a termékeinkhez” – nyilatkozta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Különleges ajánlatok és kuponok
A foodora alkalmazásban elérhető változatos kedvezmények gyakran a Penny rendelések során is felhasználhatók, így a vásárlók extra kedvezményekben részesülhetnek a foodora felületén. Emellett a következő településeken egy hónapig minden esetben ingyenes kiszállítás várja az érdeklődőket: Ajka, Baja, Balatonfüred, Békéscsaba, Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Göd, Gödöllő, Gyál, Gyöngyös, Kaposvár, Kazincbarcika, Keszthely, Kistarcsa, Kisvárda, Makó, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Ózd, Pápa, Salgótarján, Siófok, Sopron, Szekszárd, Szigethalom, Szigetszentmiklós, Tatabánya, Vecsés, Veszprém, Zalaegerszeg.
„Az együttműködésünk a Pennyvel egyedülálló sikertörténet: több százezer rendelést teljesítettünk eddig, és örömmel látjuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online bevásárlást. A foodoránál a legfőbb célunk egy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást nyújtani, mellyel nem csak energiát, de rengeteg időt is megspórolunk felhasználóinknak, amit arra fordíthatnak, amire jólesik” – tette hozzá Szauter Zsolt, a foodora a marketing igazgatója.