A Wienerberger Magyarország több mint egy évtizede hirdeti meg Tetőfedő Rangadó Pályázatát a tetőfedők számára. A versenyre a Tondach kerámia tetőcserepekkel fedett és Tondach kiegészítőkkel, tuning elemekkel kivitelezett, új építésű vagy felújított épületekkel lehet nevezni, díjmentesen. A nyertesek a szakmai elismerés mellett pénzjutalomban is részesülnek. Emellett idén a nagyközönség újra megismerheti a díjazott szakembereket egy B2C kampánynak köszönhetően, mely július 1-jétől egy hónapig fut, regionális óriásplakát és citylight felületeken, azon területekre célozva, ahol az adott tetőfedő aktívan dolgozik.
Egy, a Wienerberger által, kifejezetten tetőfedők körében végzett kutatásból kiderült, hogy az anyagi juttatásokon kívül, a szakmai elismertség iránti igény a legfontosabb motiváló erő. Az építőipari cég ezen ötlet mentén tervezte meg kampányát, mely többcsatornás megközelítést ölelt fel: a nyertesek egy exkluzív, profi fotózáson vettek részt, interjút készítettek velük, majd az elkészült anyagokkal egy hónapon keresztül minden résztvevő egyéni social media figyelmet kap a márka felületén. Emellett a nyertesek lakóhelyei közelében kihelyezett óriásplakátok és figyelemfelkeltő citylightok biztosítják a kiemelkedő munka széleskörű láthatóságát és elismerését.
„Az, hogy egy tetőfedők számára 13 éve meghirdetett program még mindig ilyen népszerű, jó visszajelzés nem csak a szakmának, de a Tondach-nak is. Bízunk benne, hogy a mostani, szélesebb spektrumú kampány nemcsak jobban megismerteti a közönséggel a tetőfedő szakma nagyjait, de még inkább inspiráljuk az idei év legkiválóbb szakembereit is a további nevezésre. A pályázat keretében célunk, hogy ünnepeljük a tetőfedők kivételes képességeit és eredményeit, miközben megerősítjük a márka pozícióját az esztétikai tartósság és a gyönyörű tetők szimbólumaként” – mondta Nagy Zsolt István, a Wienerberger marketingvezetője.
A vállalat idén is keresi a legkiválóbb minőségben megépült, Tondach kerámia tetőcseréppel fedett épületeket, tetőszerkezeteket és az azokat megálmodó szakembereket. A 2023-as évre kiírt pályázatra októberig lehet jelentkezni a http://www.tetofedo.tondach.hu/ oldalon.
Alkotók listája:
Wienerberger Magyarország:
Jakab Emese – Brand Manager
Nagy Zsolt István – Marketingvezető
Takács Eszter – Customer Marketing Manager
Republic Group:
Fekete Gréta – account manager, interjúztató
Hanák Niki – sminkes, fodrász
Kocsis Dániel – client service director
Köntös János – art director
Limdauer András – copywriter
Pintér Árpád – fotográfus
Szabó Orsolya – DTP
Tadjer Adam – art director
Zódorné Bodrogi Brigitta – social media manager
Publicis Groupe Hungary:
Dankó Zsófia – Integrated Media Planner
Horváth Viktória – Media Director
Kulcsár Claudia – Junior Integrated Media Planner
Fotó: Wienerberger Téglaipari zRt.