Németországból, ráadásul házon belülről igazolt globális főkreatívot az OglivyOne, miután nyugdíjba vonult a tisztséget eddig betöltő Jan Leth.
Michael Kutschinski, az új vezető továbbra is Frankfurtban dolgozik majd, jelenteni pedig Brian Fetherstonhaugh-nak, az OgilvyOne Worldwide elnök-vezérigazgatójának fog. A cég jelezte: az előléptetéssel olyan ember került a csúcsvezetésbe, aki egyszerre digitális úttörő, sokszoros díjnyertes kreatív és a globális színtéren bizonyítottan sikeres játékos.
Az új nagyfőnök eddig az OgilvyOne Germany kreatív részlegénél dolgozott, a cég európai, afrikai és közel-keleti tevékenységének minőségéért felelt. Tagja az Ogilvy & Mather Worldwide Kreatívtanácsának (Creative Council) és számos alkalommal volt komoly szerepe abban, hogy a céget az év ügynökségévé választották vagy valamely munkájukat Cannes-ban Arany Oroszlánnal ismerték el – emlékeztet a Digital Marketing News.