Az új vezető komplex feladatot lát el: a társaság pr- és marketingkommunikációs tevékenységét, márka- és kommunikációs stratégiáját irányítja, illetve teljes körűen felügyeli az Indotek portfóliójába tartozó bevásárlóközpontok, lakóingatlanok, ipari és kereskedelmi ingatlanok marketingkommunikációját. Hozzá tartozik az Indotek Group nemzetközi kommunikációjának megerősítése és kiterjesztése is.
Novák Iringó közel három évtizedes pályafutása során az olaj- és energiaiparban, telekommunikációban és az ingatlan-, valamint a bankszektorban szerzett vezetői tapasztalatokat. Az elmúlt években marketingvezetőként irányította és támogatta többek között a GTC Magyarország és a Biggeorge’s Holding kommunikációját. Korábban a MOL Csoportnál volt szenior marketingszakértő, illetve a Magyar Telekom márka- és reputációmenedzsment osztályát vezette.
Pályafutása alatt átfogó ismereteket szerzett többek között a márkaépítés, a digitális kommunikáció, az employer branding és a CSR-menedzsment területén. Dolgozott többek között a MOL Fresh Corner márka nemzetközi bevezetésén, vezetőként közreműködött a T-Mobile / T-Home Telekomra történő átmárkázásában, valamint Effie-zsűritagként és a Brand Festival programalkotó grémiumának tagjaként is értékes iparági tapasztalatokat szerzett.
Szakmai pályafutását a McCann-Ericksonnál és Young & Rubicamnál kezdte.
Új pozíciójában Novák Iringó az Indotek Group korábbi marketing és kommunikációs vezetőjét, Pintyőke Marcellt váltja.