A nemzetközi kommunikációs ügynökség bejelentette megújulását, mint széles körű globális marketingszolgáltató.
A megújulásnak köszönhetően a cég számos új befektetéssel, valamint szolgáltatásokkal is bővül, többek között a digitális, kutatási és hirdetési szolgáltatások terén.
A LEWIS ugyancsak bemutatja új arculatát, amely tükrözi a kibővített szolgáltatásait. Az ügynökség elhagyja a „PR”-t a nevéből, így a jövőben LEWIS lesz. Az új arculat visszaköszön az ügynökség új weboldalán, a www.teamlewis.com-on is. A ‘teamlewis’ domain név tükrözi a LEWIS új megközelítését: egy csapat, országokon átívelő gyakorlattal és tapasztalattal.
A LEWIS marketingszolgáltatása a bostoni székhelyű DMG teljes integrációjának eredménye, melyet a LEWIS 2013-ban vásárolt meg. A DMG PR-csapata Doug Broad alelnök alatt már integrálódott a LEWIS bostoni irodájába, a továbbiakban pedig Lisa Paglia alelnök vezényli majd a marketingszolgáltatások bevezetését szerte az Egyesült Államokban, Európában és Ázsiában. A DMG alapítói, Eric Davies és Andy Murphy vezető pozíciókat töltenek be a LEWIS-nál.
„Az elmúlt három évben számos területen fektettünk be, hogy olyan készségeket szerezzünk, melyekre szükségük van az ügyfeleinknek a digitális jövőben. Az új márka identitása tükrözi ezt a sokkal szélesebb kínálatot. Továbbá kifejezi egy újfajta ügynökségről alkotott jövőképünket, melyet a jövő kommunikációjáért hoztunk létre. A LEWIS kiegyensúlyozza a nemzetközi értékeket és tapasztalatokat, vállalkozói gondolkodásmóddal és szokatlan megközelítéssel kombinálva. Ez az, amit szerintünk a vezető márkák keresni fognak az elkövetkezendő öt évben” –mondta Chris Lewis, a LEWIS vezérigazgatója.
A LEWIS szolgáltatásai lefedik a márka-, a termék-, és a channel marketinget. Ezekbe beletartozik a piacralépési stratégiaalkotás és tervezés, olyan igényteremtő aktivitások, mint az események, célzott aktivitások, webináriumok, konferenciák, valamint inbound és outbound kampányok, továbbá értékesítéstámogató és egyéb marketingtevékenységek.
A LEWIS marketing szorosan együtt fog működni az ügynökség digitális oldalával, a LEWIS Pulse-zal. A Lewis Pulse csapata igényteremtő és márkaismertségnövelő közösségi média és digitális programokat szolgáltat, amely a vállalat egyik leggyorsabban növekvő része.
A LEWIS kutatócsoportja ugyancsak együtt fog működni a marketingcsapattal: ők a jövőben piaci elemzést, markaismertségi tanulmányokat és ügyfél szegmentációs riportokat fognak biztosítani.