Nemzetközi kupává bővült az Esport CUP powered by Telekom

Hírek

Az elmúlt év hazai eseménye után idén Csehország, Szlovákia és Magyarország legjobbjai mérkőzhettek meg egymással az Esport CUP powered by Telekom eseményén. A versenyzők League of Legendsben és Wild Riftben mérték össze erejüket, amelyet élőben streamen keresztül és a helyszínen is követhettek az érdeklődők.

 

A versenyzők nem csak országos szinten, hanem nemzetközi viszonylatban is bizonyíthatták rátermettségüket. Minden országot nyolc csapat képviselt a november 26-i összecsapások során. Délelőttől a helyi bajnokságok zajlottak, majd minden országban a legjobb kettő helyezett mérkőzött meg a nemzetközi döntőben történő részvételért. A nap csúcspontját jelentő kupadöntőre a sportág hagyományainak megfelelően már a késő esti órákban, 21 órás kezdettel került sor. A versenyzők minden helyszínen 5G-képes mobilokon egyszerre tízen, vezetékes netkapcsolattal rendelkező asztali gépen pedig egyszerre negyvenen játszhattak.

A PC-s kupa félig online, félig LAN körülmények között zajlott, így speciális technológiai feltételeknek kellett megfelelnünk, ami egyúttal jó alkalom volt arra, hogy teszteljük hálózatunkat, rendszereinket és a kapott eredmények által is fejleszthessük szolgáltatásainkat. A verseny jó alkalmat teremtett arra, hogy a legerősebb gamer PC-ken két-csapatonként 8,6 Gbps le- és feltöltéssel rendelkező hálózaton, illetve a Magyar Telekom országon belüli hálózatán, helyi infrastruktúrán közel 4-5 ms-os késleltetés mellett LoL-ozhattak a játékosok.

A magyar bajnokságot az „Ez meg az” elnevezésű csapat nyerte meg, akik nemcsak országos, hanem végül nemzetközi viszonylatban is a dobogó legfelső fokára állhattak fel.

Az Esport1 Kft.-vel közösen szervezett profi bajnokság értékes nyereményekkel várta a győzteseket a Magyar Telekom, valamint a szponzorok, a Samsung Electronics Magyar Zrt. és a Huawei Technologies Hungary Kft. jóvoltából. A nemzetközi győzelemért a Magyar Telekom egy-egy Oculus Quest 2 VR headsetet ajánlott fel a csapat tagjainak, valamint az esemény szervezét az Ericsson Magyarország Kft. támogatta.

A Telekom a hazai e-sport támogatójaként és az eSport CUP szervezőjeként is szeretne magyar gamerekhez kapcsolódni, a hazai gamer közösségeket és a sportág hazai bázisát is erősíteni. Az online játék nagy felbontás mellett igényel valós idejű adatkapcsolatot, ezért a gyors és stabil hálózat biztosításával azon dolgozunk, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb élményt tudjuk nyújtani, akár csak szórakozásból, akár komolyabb versenyeken játszanak. „Örömmel tölt el bennünket, hogy idén is alkalmat és lehetőséget teremthettünk a képességek összemérésére a verseny alap-infrastruktúrájának biztosításával, a Telekom Gigaerős Tettek Hálózata ezúttal nemzetközi környezetben is bizonyított. Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a lehető legjobb technikai feltételek mellett küzdhettek a résztvevők és arra törekedtünk, hogy Magyarország területén kívül is tudjuk tartani a hálózat magas minőségét” – fogalmazott Lubor Zatko, a Telekom műszaki vezérigazgató-helyettese.

 

SOCIAL MEDIA