Nemzetközi ingatlanóriás lép a magyar piacra

Hírek

A NUMA Group, Európa egyik vezető digitális idegenforgalmi szolgáltatója bejelentette a magyar piacra lépését, amely során elsőként 170 egységből álló szálláshelyet nyit Budapest szívében, ezzel tovább erősítve jelenlétét a kelet-közép-európai régióban. A projekt a közép- és délkelet-európai ingatlanpiac meghatározó befektetőjével és fejlesztőjével, a GTC-vel partnerségben valósul meg, amely a vállalat első idegenforgalmi célú ingatlanbefektetése. Az új ingatlan a Klauzál utca 8–10. szám alatt található.

 

A NUMA budapesti fejlesztése egy 19. századi épületben kap helyet, amelyben a teljes körű felújítás során a történelmi hangulatot modern dizájnnal és a NUMA saját fejlesztésű technológiai megoldásaival ötvözik. A vállalat és a GTC közös munkája a fenntartható városfejlesztés iránti elkötelezettségüket tükrözi. Az épület átalakításával a NUMA a meglévő ingatlanok fenntartható hasznosításának fontosságát hangsúlyozza, miközben csökkenti a környezeti terhelést és hozzájárul Budapest épített örökségének fenntartásához.

Erzsébetváros Budapest egyik legpezsgőbb negyede, amely történelmi gazdagságával és modern eleganciájával vonzza a látogatókat. Ez az új ingatlan tökéletesen illeszkedik a NUMA küldetésébe, hogy vendégei úgy érezzék magukat, mintha ők is helyi lakosok lennének. A híres romkocsmák, az egyedi dizájnerüzletek, a különleges utcakép és a sokszínű gasztronómiai kínálat mind hozzájárulnak ehhez az autentikus élményhez.

„Ez az együttműködés az első befektetésünk az idegenforgalmi célú ingatlanok piacán, amellyel tovább bővítjük az ingatlanportfóliónkat – nyilatkozta Nagy Gyula, a GTC vezérigazgatója. – Az idegenforgalomba belépésünkkel a fejlődő piaci igényekre reagálunk, miközben magas hozamú, rugalmas eszközökkel erősítjük befektetéseinket. Ez a partnerség lehetőséget teremt arra, hogy ingatlanfejlesztési tapasztalatunkat egyesítsük a NUMA bizonyítottan kiváló ingatlanüzemeltetési szakértelmével és technológiaalapú megoldásaival.”

„Budapest az európai turizmus egyik gyöngyszeme, amely Magyarország nemzetközi látogatóinak jelentős részét vonzza, és a kontinens 15 legnépszerűbb úti célja között szerepel – indokolta a vállalat választását Dimitri Chandogin, a NUMA Group elnöke és társalapítója. – Az országba érkező turisták közel 60 százaléka megfordul a városban, amely kulcsfontosságú helyszín a NUMA európai terjeszkedésében. Ezzel az új helyszínnel lehetőséget kapunk arra, hogy bemutassuk, hogyan képes digitális szemléletünk fokozni a vendégélményt, miközben megőrizzük a város egyedi, történelmi karakterét.”

„Az erzsébetvárosi ingatlan hűen tükrözi a NUMA filozófiáját, amely a történelmi karaktert modern vendégszeretettel ötvözi. Ez a nyüzsgő, kulturális és történelmi szempontból is izgalmas városrész tökéletes helyszínt biztosít vendégeink számára, hogy Budapest autentikus oldalát ismerhessék meg. Büszkék vagyunk rá, hogy Magyarországra hozhatjuk a NUMA innovatív koncepcióját, és egyedülálló élményt nyújthatunk a látogatóknak ebben a vibráló városban” – foglalta össze a projekt küldetését Ladislav Szabo, a NUMA magyarországi igazgatója.

 

SOCIAL MEDIA