Nemzetközi díjat nyert a LAVOR Collective

Hírek

A REPLY Challenge 48 órás hackatonján 70 ország  522 pályamunkája versenyzett a Post-Covid világ kreatív kihívásai kapcsán. A LAVOR Collective a Branded Content kategória győzteseként kezdte el együttműködését a világ egyik vezető autógyártó konszernjével, a Fiat Chrysler Automobiles-al (FCA).

 

A Remember Your Nature koncepciója klasszikus, de kortárs: a világvárosok túlpörgött életéből házi-karanténba került emberek természetes szabadságérzetét adja vissza a 48 óra alatt készült munkával. A megoldás azért is nyerte el a zsűri tetszését, mert a tradicionális értékeket ötvözi egy reduktív innovációs szolgáltatás-ötlettel, ami egybevág a cégcsoport fenntarthatósági célkitűzéseivel és brand értékeivel.

A LAVOR 2017 óta Budapest belvárosában működő kreatív-ügynökség és kortárs tanácsadó cég. Csapatuk szerint csak bátorság kérdése, hogy a gyorsan változó jövőben a fekete lyukakkal találkozva be merünk-e lépni az eseményhorizonton túlra. A komplex rendszerek által vezérelt kaotikus jövőben a kreativitás a legjobb eszközünk arra, hogy felkészüljünk a jövőre.

 

SOCIAL MEDIA