Október 9-én ismét kezdetét veszi az online marketing szakma oktatóprogramja, amelyet ezúttal is az IAB Hungary és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége közösen szervez.
Az őszi négynapos képzésre főként olyan szakemberek jelentkezését várják a szervezők, akik érintettek a digitális piac változásaival, vagy ezen a területen szeretnének elhelyezkedni.
A két szakmai szervezet egy olyan oktatási programcsomagot állított össze, amellyel versenyképes tudást és értékes kapcsolatokat tud biztosítani a résztvevők számára. Az idei kurzuson ugyanis a korunk digitális piacát meghatározó legújabb technológiák, eszközök és modellek lesznek terítéken, amelynek keretében szó lesz többek között a digitális médiavásárlás, a POE-elv, az automatizált médiavásárlás témaköreiről is.
A képzés célja, hogy egy olyan egységes szemléletmódot tudjanak kialakítani hirdetői, média- és ügynökségi oldalon egyaránt, amely előbbre mozdítja a digitális piac fejlődését Magyarországon és teret enged a tudásmegosztás számára. A változatos témákat feldolgozó előadások az előző évekhez hasonlóan gyakorló szakemberek tolmácsolásában vezetik be a résztvevőket a digitális világ mindennapi csodáiba. Az előadók a Fastbridge, az MEC, az Isobar, a Mito, a MediaCom, a Centrál Média és az OMD vállalatoktól érkeznek többek között, így a magas színvonalú oktatás mindenképpen garantált.
Az előadásokra október 9-én, 16-án, 22-én és 30-án, heti bontásokban kerül sor.
Részletek és jelentkezés a kurzus weboldalán.