Negyedik alkalommal állhattak rajthoz a futás szerelmesei a dm Balaton RUN-on Zamárdiban

Hírek

A Maratonman versenysorozat részeként megrendezett eseményt eredetileg egy héttel korábban rendezték volna, de a szervezők a mostoha időjárás miatt és a versenyzők biztonsága érdekében a halasztás mellett döntöttek, így szeptember 21-én verőfényben startolhattak a futók. A versenyzőket idén újdonságként japán dobosok és egy emeletes dj pult is buzdította a Balaton-part egyik legszebb szakaszán a Zamárdi szabadstrandon.

 

A már ismert számok – Kölyök Körök, nordic walking, Start Futam, 5,25 km, 10,5, 21,1 km – mellett újdonságént bringafutam is várta a résztvevőket, a Kellys támogatta túrán a 80,5 km-es Balaton kis kör távot lehetett teljesíteni. Először a biciklisek startoltak, majd a verseny zárásaként ők értek célba, keretet adva a napnak.

Az eseményen Gökler Kriszti, életmódblogger és futó a félmaratoni távot teljesítette, a Balaton RUN-ra a családja is elkísérte. A futás előtt a dm LIVE Balaton-parti stúdiójában Kiss Orsolya KISÓ-val beszélgetett, és mutatta be a minden induló számára biztosított értékes rajtcsomag termékeit. Az adást Balea, Sportness, dmBio, SUNDANCE és Mivolis kuponok kísérték.

A rendezvényen mindig kiemelkedően fontos, hogy színes programokkal készüljünk, így a résztvevő versenyzők és a kísérőik is szép élményekkel távozhatnak. Évről-évre azon dolgozunk, hogy ezt a jó gyakorlatokat tovább vigyük és meg is tudjunk újulni. A versennyel az egészséges életmód támogatása mellett fő célunk, hogy közösséget építsünk, ezért különösen nagy öröm a számomra, hogy 194 dm-es munkatárs is teljesítette a távokat” – nyilatkozott Kanyó Roland, a dm Kft. marketing és PR managere.

A futóversenyen a fenntarthatóság jegyében nem volt műanyag pohár, szelektíven gyűjtötték a szemetet, és egyedi öko csomaggal is lehetett nevezni, amely nem tartalmazott versenypólót, és alacsonyabb áron volt elérhető az érdeklődőknek.

A drogéria társadalmi elköteleződését bizonyítja az is, hogy a futóverseny szervezésével a siófoki székhelyű Ments-Vár Alapítványt immár harmadik alkalommal támogatták. A drogéria a versenyzők számával megegyező saját márkás termékkel segítette a sérült gyermekek fejlesztésével foglalkozó szervezetet. Az alapítvány felfújható ugráló játéka a helyszínen a legfiatalabbak között nagyon népszerű volt.

A dm Élménysziget mellett a napot a dm beszállító partnerei és a rendezvény összes támogatója színesítette, gazdagította – írják.

 

SOCIAL MEDIA