Nagy lendülettel indult A Konyhafőnök

Hírek

Május első hétfőjén elstartolt az RTL Klub népszerű gasztrorealityje, A Konyhafőnök legújabb évada. A piacvezető csatorna ezzel magabiztosan nyerte a hétköznap estéket, a műsor az első hetében nem talált kihívóra, idősávjában, a fő kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub fő konkurense (TV2) átlagosan 11,8%-os közönségarányt ért el, ezzel messze elmaradt A Konyhafőnök átlagos 18,0 SHR%-os eredményéhez képest. A gasztroreality szárnyal a fiatal nők táborában: a 18-39-es éves nők körében átlag 23,5 SHR%-ot hozott.

 

Május első hetét követően az RTL Klub továbbra is őrzi piacvezető helyét, 7-ből 6 estét nyerve (főműsoridőben, a kiemelt kereskedelmi célcsoportban), heti átlagos 14,6 SHR%-os közönségaránnyal, ami az idei év eddigi legjobb eredménye, míg versenytársa (TV2) mindössze átlag 10,8 SHR%-ot hozott. Csoportszinten továbbra is vezet (főműsoridő, 18-49-es célcsoportban) az RTL Magyarország (elmúlt hét átlag 24,8 SHR%) a több csatornával rendelkező TV2 Csoporttal szemben (elmúlt hét átlag 22,5 SHR%).

A Híradó öt este nyerte a sávját, míg a Fókusz minden este győzni tudott, előbbi átlag 16,5 SHR%, míg utóbbi 15,0 SHR%-ot hozva a fő kereskedelmi célcsoportban. Míg a konkurens hasonló műsorai, a Tények és a Tények Extra mindössze 15,9 SHR%-ot, valamint 13,2 SHR%-ot értek el.

Ha szombat, akkor tarol A mi kis falunk! Legutóbbi adása 21,9 SHR%-ot hozott, amivel a múlt hétvége legnézettebb programja lett.

Az elmúlt hét legnagyobb közönségarányú kábeles tartalma a Film+-on futó, Tom Cruise főszereplésével A holnap határa című szupermozi volt, ami 5,6 SHR%-t ért el a fő kereskedelmi célcsoportban.

 

Forrás: Nielsen Közönségmérés, Live+aslive+vendég, 18. hét

 

SOCIAL MEDIA