A Big Picture 2023 konferencia előtt számos kisinterjút készítettünk, amelyek először a Márkamonitor magazin októberi számában jelentek meg, most pedig online is közöljük őket. Mai (kis)interjúalanyunk Nagy Andrea, AMC Networks International.
A Saatchi & Saatchi New York-i irodájába szó szerint az utcáról mentél be, hogy ott szeretnél dolgozni, ma meg egy nagy nemzetközi cég marketing- és kommunikációs alelnöke vagy. Erről a karrierről álmodtál?
Nos, nem az utcáról, hanem a Saatchi londoni irodájából könyörögtem át magam, de igen, ilyen karrierről álmodtam. Jó érzés látni, mennyi országban használnak a mai napig olyan szlogent, artworköt vagy headline-t, amelyen dolgoztam. Motivál a nemzetközi szféra, vonz a kreativitás, és érdekelnek a kommunikációs kihívások. Nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért a jelenlegi pozícióban ezeket mind megkaphatom.
Egy egész régió tartozik hozzád. Az idődből, energiádból mennyi jut a magyar piacra?
Egy ilyen összetett feladatokat ellátó vállalatnál minden a közép- és hosszú távú tervek szerint zajlik. Akadnak ugyan váratlan helyzetek, de rendszerint a meghatározott stratégia szerint haladunk. Így pont annyi időm marad minden országra, amennyit üzleti érdekeink megkívánnak.
Hatalmas a verseny a tévés piacon (is) a fogyasztók figyelméért. Mivel lehet ma kitűnni a tülekedésből?
Újdonsággal. Hiánypótlással. Olyan műsorokkal tehát, melyekre nem számítanak a nézők, melyek meglepik őket, melyek nem csak az aktuális divatot követik. Ilyen műsorunk most a Várfoglalók, ilyen lesz hamarosan az Abrakadabra, és ilyen volt például a Tabukról tabuk nélkül.