Minden eladó!

Hírek

Az ügyfélközpontúság már nem elegendő ismérve a jó értékesítőnek. A jó hír, hogy az új gondolkodásmód, képességek, technikák tanulhatóak.

Ma az ügyfélismeretre akár pszichológusként képes, az ügyfélből felkészült, annak minden problémájára választ adó, segítő, együttműködő értékesítési szakember a nyerő. A BKIK és a Piac & Profit KKV-Akadémia Minden eladó! Szemléletváltás az értékesítési módszerekben képzésén előadó értékesítési szakemberek áttekintést nyújtanak kkv-vezetőknek, hogyan alakítsák át a mai világ követelményeinek megfelelően értékesítési munkatársaik szemléletét, felkészültségét.

Az esemény 2015. szeptember 10-én csütörtökön, 10:00−16:30 között, a BKIK Székházban (I. Krisztina körút 99.) kerül megrendezésre. A részvételi díj 12 000 Ft, jelentkezni ezen a linken lehet.

Program:

  • 9:30−10:00 – Regisztráció
  • 10:00−10:30 – Timár Gigi főszerkesztő, Piac & Profit online: Neuromarketing tippek a vásárlók meggyőzésére – Roger Dooley „Az agyukra megyünk!” című könyve alapján
  • 10:30−11:00 – Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.: A sales-es és a pszichológia. A jó emberismeret nélkülözhetetlen a sikerhez. Ügyfélismereti útmutató.
  • 11:00−11:30 – Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.: Az értékesítők titkos lelki élete, avagy hogyan hozzuk ki értékesítőinkből a maximumot?
  • 12:00−12:20 – Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Informatikai Kft.: Hol az ügyfél? Hogyan találjuk meg / érjük el hatékonyan ügyfeleinket? Módszerek és praktikák a gyors és eredményes ügyfélszerzéshez, potenciális ügyfélkör kialakításához.
  • 12:20−12:40 – Darmó Magdolna szakmai ügyvezető igazgató, Consilium Humán Erőforrás Kft.: A megfelelő értékesítési attitűd, avagy miért csökken egy idő után az értékesítők teljesítménye és motivációja. Hogyan alakítsuk át a negatív beidegződéseket sikerorientált személyes hatékonysággá?
  • 12:40−13:00 – Korycki Adrienn ügyvezető, Salio Személyzeti Tanácsadó Kft.: Értékesítő kollégák életpálya-modelljének hatékony menedzselése.
  • 13:00−13:20 – Juhász Attila stratégiai tanácsadó, MiniCRM Zrt.: A jó CRM: amikor már nem te vadászol az ügyfelekre.
  • 14:00−14:30 – Oberfrank Zoltán marketing- és értékesítési szakértő, coach, Boom Solution Kft.: Lead-generálás a mai magyar piacon. Hol vannak a potenciális vevők, hogyan keltsük fel az érdeklődésüket?
  • 14:30−15:00 – Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft. www.marketingszoveg.comAkciózás és az árak. Hogyan tálaljuk az árakat, hogy előnyös legyen?
  • 15:00−15:20 – Magyar Telekom Nyrt.: Honlap két-három kattintással. Miként támogatja az értékesítést egy jól felépített, megszerkesztett céges oldal.
  • 15:30−16:00 – Üzleti Kézfogó. Szervezett networking (névjegycserével és kézfogással).

SOCIAL MEDIA