Mihalik Enikő és Freddie a Coca-Cola új arcai

Hírek

A modell és az énekes külön-külön képeken szerepelnek majd, mindketten a cukormentes Coca-Cola zero társaságában.

A világ egyik legelismertebb modellje, Mihalik Enikő posztolta saját Instagram-oldalán, ahogy Coca-Cola zerót iszik a Párizsban és Londonban, korábban Milánóban és New Yorkban dolgozó német-guatemalai divatfotós, Byron Mollinedo társaságában. Az árulkodó hashtagek egyértelművé teszik, hogy milyen munkáról van szó: a modellről készíti a sztárfényképész a márka legújabb kampányfotóit. De nemcsak Mihalik Enikő szerepel majd a képeken; Magyarország tavalyi „A Dal” győztes énekeséről, Freddie-ről is készültek füstös, sármos fotók. A két sztárral készült kampány néhány hét múlva óriásplakátokon, citylightokon és épülethálókon indul majd.

„Vállalatunk az év elején jelentette be, hogy egységesíti a hazánkban forgalmazott Coca-Cola márkákat, így az eddig külön márkaként kezelt eredeti verzió, light és zero a Coca-Cola termékvariánsaként jelenik meg a kommunikációban. A vásárlók továbbra is az íz és a kalóriatartalom alapján választhatnak, miközben a cukormentes verziók jelentősen több figyelmet kapnak. Tavaszi „Egy Márka” kampányunkhoz kértük fel 2017-es nagyköveteinknek Mihalik Enikőt és Freddie-t, akiket a kampányfotókon kezükben Coca-Cola zeróval láthatunk majd. Idén a cukormentesség mellett is eredeti Coke ízélményt kínáló Coca-Cola zero termékünket helyezzük fókuszba, ezt segítik majd a hangulatos, a legmenőbb divatfotókat idéző képek is” – mondta Méhler Krisztina, a Coca-Cola Magyarország vezető márkamenedzsere.

SOCIAL MEDIA