Mi a köze a Pepsinek a Szentkirályiohoz?

Hírek

A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta a Karlovarské minerální vody számára a PepsiCo magyar leányvállalatának felvásárlását

2018 januárjában jelentette be a Karlovarské minerální vody (KMV), hogy a versenyhivatalok jóváhagyását követően felvásárolja a PepsiCo magyar, cseh és szlovák érdekeltségeit, illetve a PepsiCo üdítők és élelmiszertermékek kizárólagos forgalmazója és a franchise jogok birtokosa lesz. A magyar piacon a tranzakciót a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. valósítja meg, melynek tulajdonosai a KMV és a Szentkirályi ásványvizet piacvezetővé emelő Balogh Levente. Az akvizíciót kedden hagyta jóvá a Gazdasági Versenyhivatal, a további két országban még zajlik az engedélyezési folyamat.

“Örömmel tölt el, hogy lépésről lépésre, jó úton haladunk a PepsiCo felvásárlásának folyamatával. Bízom benne, hogy a következő hónapok folyamán a másik két ország hatóságai is engedélyezik a felvásárlásokat” – kommentálta a hírt Alessandro Pasquale, a KMV vezérigazgatója.

„Három éve két, tradicionális értékeket valló és az egészséges életmód iránt elkötelezett család fogott össze, és ennek az összefogásnak egy újabb nagy eredményét üdvözölhetjük ma. A GVH döntése megnyitotta az utat előttünk, hogy a magyar ásványvíz- és alkoholmentes üdítőital-piac meghatározó szereplőjévé váljunk” – mondta Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke.

A Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft.-n keresztül a KMV csoport három éve piacvezető Magyarországon a természetes ásványvizek piacán, ahol 2016 óta gyártja és értékesíti ízesített ásványvizeit. A cseh Magnesia ásványvíz értékesítését egy évvel később kezdte meg a hazai piacon.

SOCIAL MEDIA