Január közepétől Mészáros Tamás vezeti az Impact Works employer branding üzletágát. A szakember az UniCredit bank toborzás- és munkáltatói márkaépítés igazgatói pozíciójából érkezett ügynökségi oldalra.
„Bár az Impacttal nem új az ismeretségünk, hiszen a bank régóta ügyfele a cégnek és személyesen is részt vehettem korábban tréningjeiken, nagyon örülök, hogy mostantól aktív részese lehetek ennek a szuper csapatnak!” – mondta el a váltással kapcsolatban Mészáros Tamás, akinek dedikált célja, hogy az általa vezetett üzletág ügyfeleinek stratégiai HR kommunikációs és minden ehhez kapcsolódó igényét széleskörűen tudja támogatni és megvalósítani.
Mészáros Tamás 2010-ben végzett a Budapesti Corvinus Egyetem nemzetközi tanulmányok szakán, és közvetlenül utána az UniCredit Bank vállalati divíziójában kezdett el dolgozni. 2015-ben hajózott át a bankon belül a HR területre, itt eleinte képzés-fejlesztési, majd employer branding területen folytatta munkáját. 2017 tavaszától a toborzás, employer branding és képzés-fejlesztési, pár hónap múlva pedig a business partneri terület is vezette.
Az Impact Works mintegy négy éve hozta létre employer branding üzletágát, amely organikusan fejlődve, mostanra számos szakmai elismerést és tucatnyi presztízs ügyfelet tud felmutatni. „Négy év alatt nem csak feltettük az Impact Works munkáltatói márkaépítési üzletágát a térképre, de mind bevétel, mind szakmai fajsúly szempontjából a szakterület élmezőnyébe kerültünk. Biztos vagyok benne, hogy Tamás szerepvállalásával az Impact Works megkerülhetetlen szereplő lesz a piacon és tovább bővül ezen a gyorsan változó, fejlődő területen” – vázolta az elképzeléseket az üzletágat eddig vezető Bőhm Kornél, aki a jövőben egy új, digitális divízió felépítésén fog dolgozni a cég berkein belül.