A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) első alkalommal hirdette meg a versenyt.
Az Országos Marketing Konferencia keretében hirdette ki az MMSZ az első alkalommal kiírt Országos KKV Marketing Díj győzteseit. A versenyre 38 cégtől 62 pályázat érkezett 11 kategóriában. Tizenegy cég egynél több pályázattal nyert marketing gyémántot, míg 19 cég egy-egy pályázattal nyert. Idén a márkaépítés kategória volt a legnépszerűbb, amelyre összesen 18 nevezés érkezett.
Az MMSZ két fődíjat hozott létre, egyet a szolgáltatói oldal, egyet pedig a megrendelői/ügyféloldal számára. Az idei év fődíjasa szolgáltatói oldalról az INTREN lett, amely ennek nyomán Az Év Marketing Partnere 2015 címet viselheti, megbízói/ügyféloldalról pedig az iData Kft. kapta a fődíjat, amely Az Év Marketingaktív Vállalkozása 2015 címmel gazdagodott. Az INTREN 6 benyújtott nevezéssel 4 marketinggyémánt díjat nyert el. Az iData Kft. 9 pályázattal indult, melyből 5 részesült marketinggyémánt elismerésben.
Az MMSZ 2016-ban is kiírja az Országos KKV Marketing Díjat. A szervezők már márciustól megnyitják a pályázati lehetőséget. Továbbra is tizenegy kategóriában lehet majd nevezni, a 2015. október 1. és 2016. október 15. között megvalósított, illetve megvalósuló aktivitásokkal. A pályázó cégeknek be kell mutatniuk a megvalósított marketingtevékenység előkészítésének, megvalósításának és eredményessége értékelésének folyamatát, olvasható a közleményben.