Megújul Magyarország egyik legnagyobb podcastpiaci szereplője

Hírek

Teljesen megújul az Atmedia által 2021-ben indított szórakoztató audioplatform, a Podpad.hu, amely idén januártól atalon néven, továbbra is ingyenesen érhető el a hallgatók számára. A felhasználói igények maximális figyelembevételével történő fejlesztés során modern, jobban megkülönböztethető arculatot kap a felület – az atalon.hu –, valamint megújul az applikáció is.

 

A platformot 2021 novemberében azzal a céllal hívta életre a legnagyobb hazai multimédiás kereskedőház, hogy kiszolgálja a podcast-gyűjtőoldal iránti egyértelmű piaci igényeket. Az online és applikáción keresztül is elérhető felület jogtiszta, máshol nem elérhető tartalmakat is kínál a felhasználóknak, ahol a podcastsorozatok mellett már számos online streamelhető rádiócsatorna is hallgatható.

Az indulás óta jelentősen nőtt a platform, jelenleg több mint 155 podcastsorozatot és 35 online rádiót érhetnek el a hallgatók, mindkét kategóriában számos idegennyelvű adással. Saját gyártású tartalmakban is nagyot bővült a felület, immár 36 exkluzív sorozatot kínál a felhasználóknak, köztük a Linczényi Márkó és Hajós András által készített OVA aranydíjas Probléma című podcastet, Kadarkai Endre riport-sorozatait, illetve a nagy népszerűségnek örvendő hangjátékok közül „A Bűnös Gyülekezetet”, Mácsai Pál és Für Anikó szereplésével. Műsoraikkal több, mint havi 120.000 felhasználót érnek el, akik átlagosan 125 percet töltenek a platformon.

„Nagyon büszke vagyok a minőségi, saját gyártású tartalmainkra és a felület elérésére. Éppen ezek miatt döntöttünk az megújulás mellett, hogy a jelen kor igényeit rugalmasan kiszolgáló, szórakoztató audioplatformot kínáljunk a hallgatóinknak” – emelte ki Erdélyi Eszter, az Atmedia digitális vezetője. Hozzátette: munkánk eredményeként sokszor kérik a podcast platformunkat – immár az atalont – mind a rádiós, mind a digitális csomagok kiegészítéseként, hirdetői oldalon mostanra tudatosan használt médiatípussá nőtte ki magát a platform.

Nem csak audiospot hirdetéseket, hanem számtalan egyéb megoldást is kínál az Atmedia a hirdetőknek, mint például a podcaster által felmondott host-read ad, egyedi podcastsorozat, vagy akár kitelepülések, videós podcastekben való termék- vagy üzenet elhelyezések.

 

SOCIAL MEDIA