2022 év elejétől a 168.hu az Atmedia partnere

Hírek Kiemelt

2022 január elsejétől az Atmedia végzi a 168.hu közéleti és hírportál, valamint a Neokohn.hu hirdetésértékesítését. A multimédiás kereskedőház online portfólióját szélesíti a  három évtizedes múlttal rendelkező ikonikus közéleti lap online portálja, a 168.hu, amely a közéleti hírek mellett hazai és nemzetközi gazdasági aktualitásokat is kínál, valamint a neokohn.hu egy új, elsősorban külpolitikával foglalkozó portál.

A Magyar Rádió egyik legismertebb és legsikeresebb belpolitikai magazinműsora ihlette hetilapot 1989-ben alapították, amelynek online portálja ma már többszöri megújulás után nemcsak közéleti híreket, hanem hazai és a Bloomberg partnerség révén nemzetközi gazdasági és üzleti híreket, valamint szórakoztató, könnyedebb tartalmakat is kínál az olvasóknak. A szerkesztőség a 168.hu felületén ötvözi az online médiumok gyorsaságát az egyik legismertebb nyomtatott hetilap alaposságával és pontosságával. A portál látogatottsága az elmúlt egy évben megnégyszereződött, köszönhetően a tavalyi megújulásának illetve az innovatív tartalomkészítésnek.

Meghatározó médiacsoportként fontosnak éreztük, hogy felületeinket ne csak tartalomelőállítási szempontból kezeljék a legjobb szakemberek, de az értékesítés területén is a legjobbakkal dolgozzunk együtt. Bizakodva vágunk neki az évnek és várjuk a közös munkát új partnerünkkel” – nyilatkozta Milkovics Pál, a Michaeli, Schwartz & Brit Zrt. vezérigazgatója.

A kiadó másik portálja, a neokohn.hu a magyar médiapiacon egyedülálló médiumként vállalja fel a világ legfontosabb eseményeinek bemutatását, konzervatív, zsidó szemszögből. A saját, konzekvensen képviselt értékeihez hű médiumnak folyamatosan bővül az olvasótábora.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési vezetője elmondta, hogy: „168.hu komplex híroldal, amely hazai és nemzetközi aktualitásokat, szórakoztató és informatív tartalmakat kínál, de leginkább a napi hírek és gazdasági események tekintetében erősíti tovább portfóliónk olvasottságát.”

 

SOCIAL MEDIA