Megújul a HELL jegeskávé termékcsaládja

Hírek

A HELL 2019 nyarán vezette be Energy Coffee termékcsaládját. A márka bevezetése és felfutása óta azonban eltelt négy év, és időszerűvé vált, hogy a két márka, a HELL Energy és az Energy Coffee elkülönüljön egymástól, mind stratégiai, mind kreatív szempontból – írják.

 

Ennek első lépéseként új nevet kap a termékcsalád, így a jegeskávé kedvelői ezentúl HELL Ice Coffee néven találják meg a boltok polcain a termékeket. A névváltással párhuzamosan megújulnak a 250 ml-es alumíniumdobozos csomagolások is, így az egész portfólió egységesebb, letisztult designt kap, illetve a szemfülesek a receptúrában is felfedezhetnek apróbb tökéletesítéseket.

„Úgy éreztük, itt az ideje annak, hogy finomhangoljuk jegeskávéink csomagolását és receptúráját. Szerettük volna egy kicsit erőteljesebben a kávé kategóriába pozícionálni a márkát, így mostantól mindenki számára egyértelmű, hogy mit is várhat ezektől az italoktól: coolságot, bevállalósságot, lazaságot, kiváló minőséget, széles ízválasztékot, valódi kávékivonatot, legalább 40mg/100ml koffeintartalmat, mindezt természetesen végtelenszer újrahasznosítható csomagolásban” – mondta el Szekeres Dóra, a HELL Ice Coffee senior brand managere.

Az újrapozícionálást egy nagyszabású marketing-kampány is támogatja. Március elején elindul a márka saját Facebook, Instagram és TikTok oldala, majd áprilisban már online és televíziós reklámok, illetve kültéri reklámhordozók is népszerűsítik a megújult márkát a hazai és nemzetközi piacon.

 

SOCIAL MEDIA