A svéd túrafelszerelés-gyártó Fjällräven az új, több mint ezer négyzetméteres soroksári Mountex üzletében nyitotta meg első dedikált brand corner-jét.
Az új Mountex-központ több mint 250 márka termékeit kínálja a vásárlóknak. A boltban megtalálható 60.000 ruházati és túracikk között a svéd Fjällräven legújabb termékei is megvásárolhatók, mégpedig egy, a márka számára dedikált üzletrészben.
„Hatalmas előrelépés, hogy egy jól megkülönböztethető, saját üzlettel erősítjük tovább jelenlétünket a magyar piacon – mondta el Beszédes Zsolt, a Fjällräven hazai értékesítési igazgatója. – Az új, a legmodernebb svéd belsőépítészeti elvek alapján berendezett üzletrész lehetőséget teremt arra, hogy vásárlóink könnyedén, egy helyen megtalálják termékeinket, és a márkát egy egyedi kiskereskedelmi jelenléttel is azonosítsák.”
A Fjällräven jelentős kampánnyal támogatta meg első dedikált üzletének megnyitóját: az első 170 vásárlót a svéd gyártó egyik ikonikus darabjával ajándékozta meg. Az ajándék Re-Kånken hátizsákok újrahasznosított műanyagpalackokból készült táskák, amelyek a svéd formatervezés alapvető elveit követik: letisztultság, kifinomultság, funkcionalitás. A sikerességére való tekintettel a gyártó úgy döntött, hogy meghosszabbítja a kampányidőszakot: a bizonyos értékhatár fölött Fjällräven termékeket választó vásárlókat jövőre is ajándék táskával lepi meg.
A brand corner megnyitásával egyidőben a Fjällräven magashegyi túraruházatát, a Bergtagen termékeket választó vásárlók között egy svédországi utat is kisorsolt a gyártó. Az út során a szerencsés nyertesnek alkalma lesz meghódítani Svédország legmagasabb pontját, a Kebnekaise hegy 2097,5 méteres csúcsát.
(Fotó: Mountex Facebook-oldala)